Hva har eg strikket i Holst Supersoft? -Tips og Ideér

 

Fikk spørsmål om hva eg har strikket i dette fantastiske garnet…Jaggu måtte eg TENKE! Begynte å bla
i Ravelryprofilen min, mange år siden sist eg lagret ferdige prosjekt der, så bær over meg med dårlig bildekvalitet. Det dukket opp flere enn eg husket + at eg har nok strikket flere etter at sluttet å legge det ut på Ravelry, men HVA, nei det er jaggu ikkje godt å si – Blir for mye å lete gjennom bloggen for å si det sånn, eller i bildene mine for den slags skyld…

Uansett, eg har strikket flere Nøstebarndresser faktisk! Da har eg strikket med dobbel tråd…

 

 

 


..som denne her f.eks 🙂

 

 

 

Den etter hvert så sagnomsuste Ravello`n til Isabell Kraemer…Den skal eg strikke meg en til av, den tanken har eg hatt i noen år nå….nå har eg mange farger å velge blant. Den på bildet strikket eg i 2014,
den både lever og passer ennå 🙂

 

 

 

Nok en Nøstebarndress, denne var til Alma Sofie. Niesen min fikk en velfylt
Barselkoffert (<—En koselig gaveidé) etter at hun ble født i 2016 🙂

 

 

 

 

Little Sister Dress strikket I 1 tråd Supersoft, norsk og gratis oppskrift.
Min kjole veide bare noen få gram 🙂

 

 

 

Denne Nøstebarndressen strikket eg til…

 

 

 


….Grandnevøen min da han var ca 2 år. Siden han er ugjenkjennbar nå poster eg bildet.
(Han blir 13 i år!) Ja…årene flakser avgårde!

 

 

 

Denne genseren er ikkje strikket i Holst Supersoft, men i et lignende garn…Skal ikkje se bort fra at det kan bli en i Supersoft også 🙂 On The Beach – Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

Har t.o.m heklet i garnet! 1 tråd og nål nr 2 – Nyyydelig! DRAGE og LAM fra lalylala handmade / Lydia Tresselt. På hver av de brukte eg ca 50 gr med garn, altså KUN 1 nøste! Her snakker me virkelig drøyt garn ♥ Om du skulle lure på om det svarer seg å kjøpe Holst Supersoft i Norge til kr 70 pr nøste, eller kjøpe fra Danmark og betale toll, vel...Det finner du ut HER INNE! Mulig du blir overrasket!

Sånn ellers? JAAA eg har vasket og ryddet Hobbyrommet, hatt meg en lang dusj og nå tenker eg det er innafor å svinge litt middag 🙂 Sååå skal eg fortsette med det “store” prosjektet mitt! Om du er klar for et utfordring bør du svinge innom HER! Det gjorde eg og eg gleder meg til resultatet!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG VIDERE

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

2 kommentarer

Siste innlegg