Hva med å være POSITIV!?

 

Woop Woop! Da her eg fått luftet meg og samtidig konkludert med at det blir ikkje noe tur heeelt ennå…
Det går veldig treeegt, kan går tur med en snegle..liksom! Så da passet det fint at eg svippet innom Lyreco etter mer “råvarer” sånn at eg kan sysselsette meg noen dager! Fikk også 2 gøyale Temupakker i postkassa + en fikk pakke fra Slikkepott, dvs at eg kan ferdigstille en runde med Slime 🙂

 

 

 

Det er godt det ikkje er noe farlige giftstoffer i materialene eg bruker for nå blir det en viss fare for at det blir spist!! Vil nok dufte ganske fristene 🙂 Forøvrig de samme smakene eg bruker i snopet til jul.

 

 

 

 

Tenk å blir sååå glad for….millioner av kuler!?! Nei nei, det må være fargene! Blir jo glad jo!

Siden du nå vet hva eg skal, så spør eg deg: “Hva skal du gjøre i dag?”

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg