HVA MED GLIDELÅSEN DA??


Siden eg ikkje har kommet på noe mer eg kan brodere var det å bare hoppe i det i går kwell: GLIDELÅSEN! Har aldri gjort det før, ja å sydd i en glidelås! Har i grunnen alltid tydd til knapper selv om eg egentlig ville ha glidelås! Men nå, nå ville eg for det var for enkelt med bare knapper på denne jakka rett og slett haha Når eg i tillegg finner glidelås i den perfekte fargen klarer eg ikkje finne på noen unnskyldninger heller,
men eg føler meg virkelig på utrygg grunn!

Så ja, da satt eg her i går da vettu og gjorde mitt beste som eg håper er bra nok?
Først nålte eg den fast på den ene siden, har hørt at man må nåle OG tråkle, så det er gjort!

 

 


Sånn ca ser det vel ut, hva nå da? Skal eg dele glidelåsen og bare nåle den på andre siden eller skal eg la glidelåsen være udelt og så nålen den på andre siden? Eg vil jo ikkje for alt i verden få den skjev for det kan jo bli merkelig? Hva syns du, ja sånn med første øyekast? Ser det passe greit ut?
Er det liksom trygt å bare sy den skikkelig fast?

Har aldri følt meg så “bajas” med ei nål før, merkelig med det når eg aldri har gjort det før! Så ja, eg har garantert stilt en haug med dumme spørsmål allerede, men husk; Det finnes ikkje dumme spørsmål haha

Eneste nedturen med denne unike jakken skjedde nettopp….Eg svingte den på meg og der var realiteten et faktum! BÆM! Midt i fleisen faktisk og eg kjente bare motivasjonen synke langt under asfalten for jammen har de der “RøykeSlutt-Kiloene” satt sine spor…SHIT ASS! Jadda, eg må nok ta å DRAAA denne jakka litt godt på blokkematta når den til slutt skal vaskes! OMG så irriterende!! 🙁 Så kem vet!? Kanskje eg rett og slett ender opp med å selge den til syvende og sist…Snufs… Kan gjerne ta i mot et tips hva gjelder pris *ler* Kan jo ikkje ta høyde for at eg har holdt på med den av og på i over 2 år…*ler meg ihjel*

Jaja, var det ikkje vannari, lungene mine smiler i allefall inne i kroppen min *God Samvittighet* Har mor mi på besøk her i kwell (hentet henne når eg hadde kjørt Dib på jobb) og me har planer om å kose oss med litt “Allsang” og strikking! Morten Hegseth er vert i kwell og da må det jo bare bli extra gøy! Woop Woop!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SUVEREN KWELL!

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt Nervøs Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Det er alltid greit å tråkle glidelåser i strikkejakker på begge sider, slik at du slipper å sprette opp når du ikke blir helt fornøyd *S* Jeg pleier å gjøre det enten med tråd eller sikkerhetsnåler, jeg liker sikkerhetsnåler best (de er enklest å flytte på) *S*

Siste innlegg