Hvem trenger et CAMPING Teppe?

Designet av Vanessa Croft

 

Fra eg var veldig liten har eg elsket campinglivet, eller for vår del: Teltlivet ♥ Fra eg var kun et par dro me til Lomsesanden utenfor Farsund hver sommer,me hadde DIGERT familietelt og manglet ingenting. Når mor mi klarte å lage komler å saltkjøtt på et lite gasskjøkken var det mer enn stort nok. Mange gode minner!

Når eg så selv ble gift og fikk barn ville eg føre dette videre. Sommeren 2000 dro Ali, Amira og eg til den samme campingplassen. Me hoppet veldig spontant på danskebåten i Kr.Sand da me bare var på vei østover for en nye plass å campe, me ente opp i Italia. Kjørte rundt i europa og hadde tidenes ferie selv om været var dritt heeele tiden! Da fikk eg det for meg at eg vil ha en CampingBIL.

 

 

 

Designet av Vanessa Croft

 

Å nei, me har fortsatt ingen campingbil, men det er jo lov å drømme…Nå er jo ungene voksne så me hadde ikkje trengte en diger bil, men den må være stor nok for å kunne dra med seg litt hobby 😀 Kanskje eg er heldig?? Fortalte jo at eg fikk lodd av mor mi i det der Postkodelotteriet i mars? Vel...siden mor mi ikkje har vipps måtte betalingen gå gjennom meg eg måtte bare huske å avmelde oss for neste måned…Hmm det var lettere sagt enn gjort…det han selgeren sa var: “Du bare klikker på Stopp abbo”, sa nemligen han. Nop! Eg virra rundt på de nettsiden, gjennom sms mld eg fikk, i mld eg fikk på Vipps, NADA! Ble litt irritert og lot det “Ligge” litt…så her om dagen var det ny jakt…da fant eg en liten tekst som sa: “Kontakt kundeservice for avmelding”. Ok, da gikk det en mail dit, me ble avmeldt, men for sent til å stoppe aprilbetalingen….Da er det jaggu beste at eg vinner nok til å kjøpe en campingbil! Ikkje sant!? DA skal eg sitte i passasjersetet å hekle nettopp dette kule teppet 🙂 Høres ut som den perfekte ferien spør du meg? Hmm muligens det bare blir frem/tilbake ned til Hestholmen med de bensinprisene me har…sukk…Skal jaggu ikkje vær lett…sukk

 

CAMPERVAN JAMBOREE
Bildene over
Str 175 cm X 206 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Okiiii, i dag plasker det ned ut! Trøster meg med at det er SOOOL i sikte gjennom helga og gradene skal stige opp mot 10 – Ikkje rusk ser du! Eg har fått ryddet skrivebordet skikkelig for nå er alle 5 Påskekyllingene ferdige! Woop Woop!! Nå kan eg starte på Russedressen! Ååå men det gledes 😀

Hodet mitt henger fortsatt litt bak meg, det kommer slettes ikkje helt på plass liksom! Ikkje noe vondt, men til tider veldig ubehagelig! Anyway! Eg må jo få til handel for mor mi, det må gå. Venter selv på en DEIJLIG pakke fra Rito i dag! Det blir utrolig spennende!! Gleder meg som en liten ungen og eg har planer om å prøve meg på noe tilbehør til Russedressen faktisk! Er litt xstatisk i følelsene hehe

Uansett! Som eg nevnte i innlegget eg postet i natt før eg la meg gikk å tenke mye i går! Har kommet frem til en løsning som eg håper skal gå bra! Eg selger alt eg har laget og pengene skal gå til å kjøpe tegnesaker o.l til ukrainske barn som bor på hotell her i Stavanger ♥ Klikk deg inn HER å se om det er noe du har lyst å kjøpe og på den måten er du med å hjelper. Eg føler mye rundt denne krigen, det tror eg me er mange som gjør! Det er liksom “her” på en måte. Du som har lest meg lenge vet at me også havnet midt opp i en veldig blodig krig i Libanon og måtte evakueres av UD. Kan bare tenke meg hvordan de som sitter her på hotell har det…
Selv om de nå er trygge er innsiden helt ødelagt og kaotisk.

Ok, nå må eg gjøre et iherdig forsøk på å få dagen i gang!

 

 

LAG DEG SELV
EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Her har vi bobil – og etter to år har jeg vent meg til det… for det er jo ikke store plassen å omrøme seg på 😀 Men nå gleder jeg meg til bobilen kommer på veien igjen 🙂
      Det er lov å drømme – og av og til går drømmer i oppfyllelse 🙂

      Lag deg en fin fin torsdag 🙂

Siste innlegg