HVEM VANT?

 

Ok, da har eg gått gjennom alle kommentarene på GjetteLeken! Hvor mange erter var det egentlig i den flaska? Etter hvert ble det flere som gjettet nesten riktig, men ingen gjetter riktig! Det var 559 erter i flaska 😀 Da var det for meg å regne både litt opp og ned for å se hvem som var nærmest.
Det tallet som var nærmest var 546, og det var…

 

 

HELEN
(helen.304@….)

 

Som da ble vinneren med kun 13 erter for lite!
Gratulerer!

 

Eg har forseglet flaska så den legger eg i pakken som et minne *humrer*
Send meg en mail med adressen din ([email protected]) så får eg pakken avgårde over helga. Hvis vinneren ikkje kontakter meg innen onsdag (20/4) blir det den neste på lista som hadde
gjettet 25 erter for lite som får pakken.

Nå har eg strøket masse perleplater
og er i gang med fylle enda flere *Koser meg*

 

 

HA EN FORTSATT FLOTT
SØNDAG

 

 

 

Go`klem Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg