HVEM VANT?

 

 

Åååå det var virkelig digg! En lang og god dusj med herlige shampoo og kur, ny JordbærYoghurt fra BodyShop og full pakke —> Rene Koseklær og klar for kwellen, jepp, det er jo L Ø Ø Ø R D A G S kwell må vite 🙂 Tenkte det kunne være greit å trekke en vinner før me spiser taco for etter det er det kun ME, ME og ME på Hobbyrommet!

Anyway! Premien denne gang har eg stått for helt selv: Binderser med bier som eg har perlet med Hama Mini, skjønn notatbok og fin kulepenn som eg har kjøpt og betalt + 2 deilige nøster med
Holst COAST så garantert blir noe fint 😀

 

 

 

Det er kommentar nr 19 som vant, og hvem skrev den mon tro??
Denne gangen er det….

 

MARIT ØVREGAARD

 

 

…som vant! Gratulerer!
Send meg en mail med adressen din ([email protected])
så sender eg pakken over helga!

Nå skal det edas!

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg