HVERDAG – Skal bli deilig!

 

Det er ikkje det verste å rydde bort julepynten syns eg, målet om ei fresh og lys stua er ei giga gulerot! Men, det var mye annet som også måtte fikses og det tok tid! Det var jo for det første litt strabasiøst å få alle boksene ut av boden, det var jo et BERG av rot foran alle boksene…Så ja, når alt pynten var tilbake i boksene måtte jo boden tømmes…Oj Oj Oj...Samtidig og etter hvert la eg ut en del på “Arvesentralen i Tananger” + noe ble slengt ut på Finn. Mye er allerede gitt bort og blir hentet i morgen, dette står nå i stua enn så lenge – Dvs stua er ikkje helt cleeen, men dog. Stua er REN i det minste og fri for jul hvis eg ser bort fra noen nydelige Amarylliser og en Azalia + alle de hvite julestjerne i vinduene, de er jo sååå fine så de blir med ei stund fremover.

 

 

 

 

Eg elsker å pynte til jul, men altså….å få tilbake hverdagsfargene
er sååå fresht og herlig!

 

 

 

 

Ahaa gulvplass på boden var verdt alt jobben! Så digg, og nå håper eg det forblir slik! Hadde noen bokser på Hobbyrommet som eg også satte inn her. Har jo en del påskeperlerier + boksene med ting som eg hadde på marked etc. Eneste som skal inn her nå er en boks med alle juleperleriene om henger ute. De kunne eg ikkje ta ned i dag siden det er frost. Så ja, det ble nesten 7500 skrift frem/tilbake i stua i dag, ikkje verst! Startet litt over 12 i dag og var ferdig ca kl 21!! Siden skritt nevnes så kan eg jo fortelle at eg skal legge til en ny kategori her på bloggen: Ut på tur!! Jadda, starter på onsdag, da blir det tur med Turistforeningen 🙂 Kjenner det skal bli godt, og ikkje minst kjekt. Storesøs er ei skikkelig fjellgeit, har gått og går mye, me snakker store fjelltopper i utlandet også. Turene eg skal bli med på er lokalt rundt i Stavanger så dette ser eg frem til 🙂 1 tur hver onsdag ut året = 52 turer. Mye mulig eg henger meg med på andre dager også. Har allerede kjøpt meg turstøvler og turbukse, vel…buksa skal komme innen onsdag og regnjakke har eg kjøpt i dag. Tenker at det kan bli mye fine bilder etter hvert.

Men nå er det natta!

 

 

SOVE GODT
(Eller: God Morgen)

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer

Siste innlegg