Hvor idiot kan man være??!

 

Noen ganger altså…! ARG! Lurer virkelig på om eg er påskrudd, eller om det oppstår litt kortslutninger en gang i blant? Du vet når du sier til noen (eller til deg selv…): Du gjør bare sånn og sånn, du snur deg og gjør stikk i mot? Ikkje sant…! Der har du moi i et nøtteskall….korttidsminnes sa du? Aldri hørt om….sukk

Eg har den siste tiden perlet en ganske god del av figurer som skal fungere
som magneter,f.eks på kjøleskapet…vel


…akkurat denne type magneter har eg brukt i M A N G E år, men hver eneste gang eg bruker de må eg ut til kjøleskapet for å sjekke hvilken siden eg må ha limen på…Eg VET det er den siden med prikken på som skal ha lim fordi det er motsatt side som er magnetisk…

….likevel går eg inn på Hobbyrommet å tar lim på F E I L siden, ikkje bare på én figur, men ALLE! Oppdaget dette
i går (heldigvis) og tenkte; Ka FA…!!! Vel, muligens du vet hva eg har sittet å gjort i dag? Mmmm stemmer, teppekniven og eg har skåret av X-ant magneter og nå skal eg lime de på riktig! Ser du?

Man blir aldri “arbeidsledig” som HobbyIdiot!

 

 

 

 

Var ute å fartet litt med Amira i dag, me handlet på IMS og svingte en tur innom HM. Eg elsker stativet med Depend neglelakker, de der bittesmå flaskene vettu – Akkurat passe størrelse for meg som bytter farger ofte om sommeren. Ingen typiske sommerfarger på meg, men nå skal tærene pyntes
og Birkenstock`ene skal brukes ute fremover 🙂 Nice!

Men du?
Nå har eg noen magneter å lime….*Krysser fingrene*

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Haha, de vi fikk var i det minste rett vei 😅 Men i dag fant en liten gutt ut at de ikke skulle henge på kjøleskapet, nei han ville ha de ute istedenfor😎Så i morgen skal vi finne en plass til de, de skaper mye glede de figurene dine💜

      1. Kan ikkje skjønner hvor hodet mitt var når eg satt her å limet hehe Men nå er det riktig vei 😀 Det er jo det som er så greit med disse figurere, de kan henge ut i allslags vær uten å bli ødelagt 😀

Siste innlegg