Hvor mange boliger trenger du??

Designet av Elena Dorogina

 

Alt man strikker/Hekler trenger jo slettes ikkje være matnyttig, ikkje sant? Men altså, dette så jo virkelig koselig og kjekt ut å hekle! Eg har sånne hvite Kähler hus, men siden eg ser på de som potensielle brannfakler kan eg like godt hekle noen hus til pynt! (Ja, telys har antent opp til flere ganger i de husene, så det er slutt på det kan du si!)

Disse var jo også utrolig koselig, og med valg av det “rette” fargene kan du lage det huset du vil 🙂
Funkishus? Hvorfor ikkje!

 

 

 

Designet av Elena Dorogina

 

Tynt bomullsgarn (Ca 300 m pr 50 gr) og heklenålnr 2, ja da er du godt på vei og du bør hekle fast og godt. Foruten garn, trenger du litt stiv papp og tjukk filt – Gode beskrivelser for hva
og hvordan får du selvfølgelig i oppskriften 🙂

 

BIG HOUSES
Bildene over
2 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Har vært ei spennende planteuke i heimen hehe Oppdaget tidligere i uka at det var hele 2 store blader på vei!
Nå er de “ute”, dette store her og et på baksiden – Så ja, da trives den nå i allefall på plassen sin i stua,
ingen tvil om det 🙂

Så er spørsmålet: Hva skal eg finne på i dag? Hmm føler meg litt “trøtt”, men eg har lyst på en liten tur….Liten fordi eg vil ut å teste de nye turskoene min 🙂 Eg fikk jo hjem nye tursko fra Alfa forrige helg, de var jo alt for store! Hadde tenkt feil…storesøs og eg snakk om sko og det er jo klart at om man skal ha litt tjukke sokker i (vinterstid) bør skoene være større, selvfølgelig) Den tanken hadde eg i hodet ved bestilling, hadde plutselig glemt at det var sko til sommeråret eg kjøpte…Da er det unødvendig med tjukke sokker...Allerede i går fikk en nye hjem, et nummer mindre – Jammen var det store forskjell og 1 nummer mindre, de forrige eg fikk så virkelig ut som flytebrygger på meg! Hadde skoene på her hjemme i går for å tøye å gå litt i de, kjennes helt nydelig ut! Det er samme type som de første eg kjøpte som nå er for varme, de nye er ca samme modell, men i annet materiale +
at de ikkje er svarte hjelper også på:) Gult er kult i allefall 🙂

Først av skal eg få i meg litt mat så får eg kjenne litt på kroppen 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg