Hvor musikalsk er du?

Designet av Linnea Ornstein

 

Alle som har spilt piano en gang kan eller husker “Für Elise” av Beethoven, vel…nå kan du strikke deg et sjal med akkurat den notelinja over halve Norge kan spille med høyrehånda *ler* Mulig du har en annen sang du heller vil bruke, i så fall finn frem notearket og få den sydd 🙂

 

 

 

Designet av Linnea Ornstein

 

Ikkje så mye hokus pokus med å strikke dette. Du strikker notelinjene og etter på broderer du på slik du vil ha notene 🙂 Kan jo bli både en stilig og ikkje minst personlig gave dette her om du ikkje strikker en sang til deg selv 🙂

 

EPISTLE
Bildene over
En størrelse – Justerbar
Svensk/Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Dagen i dag kan bli lang, skal ut om en liten stund og skal først legge om dekkene på bilen. Sååå er det full fart inn til Stavanger å fikse meg litt mer krøller 🙂 Må jo være krøllefin til helga skal vites. Fikk laget en serie med maskemarkører i går – Å ja, eg var effektiv – De er t.o.m monterte og skal bare pakkes inn i dag, de skal være en gevinst noen kan vinne på lørdag 🙂 Ellers kan eg endelig starte oppryddingen på Hobbyrommet, må frigjør en boks som eg kan pakke ned resten som skal bli med. Eg vil trooo eg er hjemme i kwelling i dag,
det tar tid med krøller ser du.

Ute er det meldt sol og 12 grader så helt galt er det ikkje 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Håper du tar deg tid til å puste litt og få deg en matbit mellom slagene.
      Lykke til med nye krøller.
      Jeg har fått masse krøller helt av seg selv.
      Jeg mista jo håret etter cellegift. Og nå gror det ut tykt og masse krøller. Og det har jeg aldri hatt før.
      Ha en fin dag.

Siste innlegg