Hvordan ser en engel ut??

Designet av Ioanna Papadopoulou

 

Nei det er ikkje godt å si! Mor mi sier alltid til meg: “Ååå du er en engel”, så sånn sett kan like godt du også være en engel, dvs en engel trenger ikkje ha vinger f.eks. Sannheten er jo at ingen vet hvordan en engel ser ut, så egentlig kan du hekle hva du vil, sette den frem på hylla og si: “Se den fine engelen min”

 

 

 

 

 

Dib 4 år kom hjem med denne fra barnehagen, en vinkork kan OGSÅ bli en engel. Denne har stått i stua i alle år siden da. Når me flyttet hit for…13 år siden bar eg den i hånden slik at den ikkje skulle bli ødelagt, og som du ser så “lever” den ennå. Dette er faktisk den fineste engelen eg vet om og eg blåser regelmessig støv av den ♥

 

 

 

Designet av Ioanna Papadopoulou

 

Dette er en relativt enkel engel å hekle, en ganske morsom en syns eg + den hadde passet perfekt inn i min JuleStil ♥ Eg burde absolutt heklet meg et lite kor. Om du ikkje er så flink å hekle(?) spiller det ingen rolle, det er jo som sagt ingen som vet hvordan en engel ser ut – Egentlig!

 

LUDI THE ANGEL
Bildene over
24 cm

 

 

 

 

Designet av Ioanna Papadopoulou

 

Ikkje alle er så glad i engler, eg er egentlig en av de så eg er nøye når eg plukker meg ut en engel som får bo i stua mi, men Julevenner kan komme i alle former ♥ Denne gjengen her sklir helt galant inn i min jul, hva med deg?

 

CHRISTMAS FRIENDS
11 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Før eg forteller deg at eg snart skal stikke vil eg bare si at eg la ut nye armbånd Her Inne i går kwell – Håper du også finner et du liker 😀 Eg trodde jo at eg skulle til tannlegen denne uka, men det viser seg at de har ferie denne uka så da skal eg dit neste uke 😀 Blir sååå spennende! Eg må snart ta å bunkre opp med masse gode supper
i skapet! Av erfaring så vet eg det blir en del av det! Potetmos på poser er også en fin ting i den første perioden.

Men altså, eg skal straks avgårde inn til Stavanger og frisøren min. Var jo der for et par uker siden og fikk nye krøller, i dag skal de klippes litt. Vettu?? Me var ute sent i går ettermiddag å kjøpte oss en ny kaffitrakter og det skal eg si: DET VAR STEINKALDT UTE! Viste seg at det kun var 6 grader! Hvor kom de i fra liksom?? Var jo nettopp 15! Nå i morgentimene når eg sto opp var det kun 2! Da var det skjebnen som jobbet her hjemme i går som fikk meg til å vaske boblekåpa mi!! Den har hengt over ovnen (ja eg måtte sette den på i går kwell) i natt så den skal tas i bruk i dag! Eg er absolutt nødt å svingen innom gartneriet på vei hjem i dag for nå må eg klippe
og “pakke” den passjonsblomsten min!

Ok, da må eg nesten komme meg på badet og fikse meg litt så får me skravles senere 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
      1. Føler det ikkje er så lenge før her heller,det er i allefall ISkaldt kveld/natt så nå var eg nettopp ute å klippet ned og pakket inn Passjonsblomsten min i drivhuset 😀 Krysser alt eg har at den klarer seg 🙂

Siste innlegg