Hvordan står det til med din ABC!?? – Fantastisk oppskrift!

Designet av  Astrid Schandy

 

For å si det sånn….er du på jakt etter DET teppet, ja da syns eg du skal sjekke ut Ravelryprofilen til Astrid Schandy…Makan til hekletepper skal du lete lenger etter! Det er AMAZING i min bok, eg skjønner ikkje helt hvordan, men eg kunne virkelig tenkt meg å lære! Må bare finne tid til det først, ja for eg tror det trenger
en egen “bolk” på Hobbyrommet…*Drømmer*

 

 

 

Designet av  Astrid Schandy

 

Vanvittig flott og ikkje minst en perfekt bruk av farger! Eg er vilt begeistret! Teknikken som brukes heter filethekling, vet ikkje om det er samme måte eg eg har heklet duker på før..? Har ikkje helt skjønt hvordan med
så mange farger..
.En dag skal eg finne ut av det!

 

ASTRID`s ABC BLANKET
Bildene over
Str 130 cm X 170 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Jøss, eg var tidlig oppe, men eg kom meg også tidlig i seng i går 🙂 Må bare først av alt rette opp i noe fra i går, ungene hadde brodder på seg hehe Det fikk de leie 🙂 Jaggu godt var det! En annen ting? I dag skal det trekkes vinnere og mange av dere var veldig flinke å svarte riktig *fniser* Ikkje for at det var sååå vanskelig da hehe
Siden eg har planer om å gå en laaang tur før eg skal trekke i Kvikk Lunsj Konkurransen
har du mer enn nok tid til å bli med 🙂

Ang turgleden min…I fjor gikk eg jo mange, men i år er planen at hver tur skal bli noe lengre – Eg tenker at det bør la seg gjøre at hver tur bikker 1 mil. I dag skal me gå langs Hafrsfjorden, i fjor når me gikk hele strekket (7,5 km) hadde me en bil i hver ende. I dag starter me bare i ene ende og går så langt me orker, men mer enn 5 km før me snur og går tilbake. Eg gikk frem/tilbake hele strekket en gang i fjor sommer (Over 14 km) men du og du så stive låra ble på slutten….Kan legge til at det på den turen ble et hekkans regn og tordenvær! I dag skal det være opphold, men enn så lenge henger det tung tåke over alt. Eg er allerede kledd i ull, skal ha meg litt frokost
før eg hopper i turbuksa og snører på skoene 🙂

Ahaaa i dag kommer det også en pakke på døra, heeelt fra Canada! Da blir det nok et aldri så lite sceneskifte på Hobbyrommet i løpet av ettermiddagen! Må jo testes med én gang! Ho Ho

 

 

 

HA EN STRÅLENDE DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer

Siste innlegg