Hvorfor gjøre det så vanskelig?

Designet av Tanis Lavallee

 

Det viktigste med et par sokker er jo at de gjør jobben sin, men det er et stort + om de i tillegg er stilige! Ja jo eg elsker lekre sokker også, men uansett hvordan de ser ut så bør de gjøre jobben som sagt 😀 Det er sååå mange vanvittig flotte sokker, ja mange er som rene kunstverk – Det er like mange flotte sokker som det er hjertesukk fra de som bare ser på og konkluderer med at de ikkje fikser det ♥ Sokker skremmer mange, ikkje bare skal man strikke 2 like, men man skal jo i tillegg strikke en vanskelig hæl, ja hvis man da ikkje bare gjør det superenkelt
å strikker Tubesokker 😀 (<—Norsk og gratis oppskrift)

Har du først strikket en sokk, enkel eller vanskelig, så øker selvtilliten og du vil lettere ta fatt på noe med mer utfordinger 🙂 Dette klarer du! Eg har noen egne sokkeoppskrifter i boka, de er også gratis og på norsk,
plukk de med deg HER HER og HERJulegaver?

 

 

 

 

Designet av Tanis Lavallee

 

Er du kommet over den først kneika hva angår sokkestrikking kan du gå litt videre; Tåopp? Eg har faktisk ennå ikkje fullført en sokk strikket den veien, det stopper opp ved hælen….har liksom bare gitt opp, men eg hører jo at det ikkje er vanskelig så eg må fullføre snart! Er du der i mot komfortabel med tå opp, ja da kan du plukke med deg denne oppskrifta her ⇓ som i tillegg er på engelsk, la det være din nye utfording om du syns det er skummelt 🙂 Stripete sokker i mange farger blir aldri feil ♥

 

TRUSTY TOE UP SOCKS
Str Voksen S – M – L
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Sitter å teller på knappene….“Handle i dag, eller ikkje….?” Det er jo herlig å bare få det gjort for da blir det som ei langhelg på meg 😀 Sier jo aldri nei til ei langhelg! Skal jo surre videre inne på Hobbyrommet, men det er jo egentlig nesten bare kos. Er bare senga der inne som er litt i veien nå, men ikkje mer enn at eg kan få mye annet på plass. Tok meg jo en kjapp tur ut på Ikea i går kwell og fikk i hus et herlig system. Der er det mye å kose seg med, så kanskje eg får fikset det? Venter tålmodig på bokhylla mi også, kommer den, eller kommer den ikkje?
Jaja inn til videre får alle bøkene stå der de stå.

Eg får ta en diskusjon med meg selv om eg bare skal få unna den der handling,
det har liksom blitt min jobb å utfør.

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
OG HUSK Å KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg