Viktig å Resirkulere pengene…..SHOPPING!

 

Shopping er gøy! Eller, ikkje all shopping er gøy – Ting man MÅ kjøpe er ikkje alltid like gøy å shoppe, men må man så må man. Ting man der i mot har lyst på og samtidig trenger er gøy, ja som min kjappe shopperunde på Ikea i kwell. Det beste med shoppinga i kwell var at eg brukte resirkulerte penger *ler* Så egentlig er dette Vinn-Vinn uten at det har kostet meg noe særlig 🙂 Eg er flink på dette faktisk: Selg noe, kjøp noe annet, eller nytt!

Eg solgte jo den lille skrivepulten min i går, der med hadde eg litt penger som ble på +`siden, la til litt extra og så kunne eg kjøpte alt eg trengte av dette “systemet” – Hmm tro om eg bare skal annonsere den der trimsykkelen med en gang…? Da blir det mer penger som eg kan resirkulere! *humrer*

 

 

 

 

Det er SKÅDIS Systemet eg har kjøpt, ja eg har vel kjøpt noen pakker av alt, unntatt strikkene for de kan eg ikkje se at eg trenger? Eg valgte den største tavla, jo flere bokser kan eg henge på og jo mer nips får eg plass til 😀 Ååå eg gleder meg til å få den tavla montert fast på veggen slik at eg kan begynne å stæsje alt på plass! Det blir gøy! Gleder meg til å vise hvordan det ender opp, har du noen Tips/Gode Råd and dette? Hit me!

Siden eg har en lengre scrappeperiode bak meg har eg masse lekre ark og papir, til alt det kjøpte eg Denne fra Kvissle Serien, vil tro den rommer en del. Sto å så på Disse også og siden eg har ganske mange hefter eg har fått fra House Of Yarn kan det være en fin ting å ha. De var tunge og kjentes bra ut! Men men, det får bli neste gang. Regner med at eg må ut igjen på Ikea etter noen av disse Lack Hyllene. Ja det ligger ganske mange på Finn.no, eg kjøpte 4 stk da eg fikset perlekroken i fjor, men de er ikkje heeelt hvite og eg får de ikkje hvite? Mistenker vel kanskje at de eg kjøpte de av røykte? Siden eg nå har kjøpt 1 ny sånn veldig lang Lack hylle ønsker eg ikkje like hyller ved siden av som er “gule”. Jaja litt og litt så kommer eg i mål, hmm får ta en rydderunde kanskje eg finner noe mer eg kan selge!? haha Det er en glimrende måte å rydde på skal eg si deg
og det er jo sååå enkelt å legge ting på Finn!

 

 

 

 

 

Tok meg en vannerunde på terrassen da eg kom hjem og det vokser og vokser! Gleder meg spesielt til disse! Disse blir runde og skal høstes når de er ca 10 cm i dia. Ååå de skal eg kose meg med 🙂 Har plukket inn nesten alle reddikene og plantet nye, om ikkje lenge kan eg plukke neper også.

Men ok! Har fått gjort en god del i dag så nå skal eg krype langt under dynene mine og sooove.
Ryddinga fortsetter nok i morgen, ja hvis det ikkje blir helgehandel i steden for…

 

 

SOVE GODT!
NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg