I All Beskjedenhet…

Designet av Ririko

 

La meg når ramse opp det viktigste:

× Top/Down
× I-Cord Kanter
× Oversized
× Mye deilig struktur
× Sømløs
× V-hals
× Video Tutorial

 

Noe mer? Vel…SE på bildene! Ååå ikkje sant denne så skikkelig deilige ut?? Ahaa denne er jo perfekt til sommeren! Ser jo for meg med en gang et merinogarn som kanskje er litt hardt spunnet slik at det blir litt tyngde bare for at den skal henge fint. Samtidig kan eg jo tenke meg at den hadde blitt nydelig i Lingarn ♥ HVIS eg skulle strikket den i bomull da måtte det vært et bomullsgarn som er merserisert – da føler eg den får et litt tyngre “hold”. Håpløst forklart, men blir garnet for lett, ja da vil den ikkje henge slik som på bildet. Ser for meg at den må kunne slenge litt på seg *humrer* Orginalgarnet er håndfarget fra Japan, ja du kan ta en titt HER og HERDet koster, men eg tenker mest på hva det kommer til å koste å få det hit? Du vil i så fall trenger mellom 3 og 6 hesper + + + frakt, moms og diverse. Eg må si eg vet ikkje helt hvordan det vil utarte seg med pakker fra japan…?

Men vettu hva da? Da er det jaggu meg godt at det finnes mange flinke som farger tilsvarende garn her hjemme
i lille Norge 🙂 Ja som f.eks Bittami Design og Kate design

 

 

 

Designet av Ririko

 

Ja den er stor i måla, men husk at samme hvor stor/liten du er så skal denne jakka være en del større, det jo selvfølgelig om du ønsker den oversized. Hvor FOR stor du vil ha den, ja det bestemmer du selv 🙂

 

 

DUNE AND MODESTY
Bildene over
Fra 130 cm til 181 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

Ok, da er man midtveis i uka allerede og eg har IKKJE gjort halvparten av det som var planen! Sånn er det jo når man ca hver eneste dag står opp og må begynne på samme sted som man gjorde dagen før…? Kjenner du til det? Merkelig fenomen….egentlig…! Så hvis eg skal få gjøre NOE av det eg vil så må eg kutte ned på noe av det eg kanskje burde gjøre. Det eneste eg MÅ gjøre i dag, eller VIL er mer riktig – det er å hente en pakke på posten når eg får et pling i Post App`n. Ellers så skal eg kun tømme klestativet i stua, men eg skal ikkje fylle det opp igjen. Skal i tillegg riste dyna i Dib sin seng og sette opp vinduet. That`s IT!! Det er blomkålsuppe igjen fra i går –
står i kjøleskapet + det er en pakke med baguetter igjen. Selvbetjening mellom kl 14-18, Takk.

Sååå! Hva skal så eg gjøre? Hmm Jo, egentlig så burde eg stelle det nyvaska håret mitt, men hvis eg ikkje gidder surrer eg det bare i et topp. Må uansett freshe meg litt opp og sååå skal eg PERLE – Jepp, det er det eg har lyst til! Eg har planer om så mye fint på den fronten så eg må nesten komme i gang 🙂 Men du??

 

 

KOS DEG OG HA EN
SUVEREN DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
En stolt Ex-Røyker!

1 kommentar
    1. For en nydelig jakke! Og ja den faller virkelig pent. Er så deilig at det er generøse størrelser.
      Kos deg med perlinga, fikk lånt ei av de bøkene på biblioteket, så du skal ikke se bort ifra at det popper fram noen perlebilder herifra.
      Strålandes dag til deg. Jeg strikker videre 💙

Siste innlegg