I dag føler eg meg tynn!

 

Altså, eg har veldig bra selvinnsikt og eg vet eg er overvektig, ja for det har også NHI fortalt meg, men det har ikkje noe innvirkning på hvordan eg føler meg 😀 Det er jo faktisk det viktigste, og DEN følelsen kan ingen ta fra meg

Driver å pakker for tur her inne på Hobbyrommet, kjenner OG ser at eg er litt ute av trening på det området….Mange år siden eg har pakket for tur med sekk, den gang da var det største sekken som ble pakket med ull, sovepose og skiutstyr, nå er det til fottur på fjellet – Ergo: Lettest mulig! Har fått pakkeliste og holder meg til den, max det eg tar med i allefall. Men, eg testet min første turbukse, som eg kjøpte i jula uten på shortsen for
å ha den i bakhånd om været snur totalt…Den buksa var nå alt for stor (selv uten på en tilsvarende bukse bare som shorts)…Så ja, eg føler meg tynn, eller slank da – Digg følelse selv om eg altså er overvektig 🙂

 

 

 

 

MÅTTE på Kiwi i dag, første og frem måtte eg få i hus ingefær og juice. Dette har eg nå kokt sånn at eg får med meg ingefærshot, trengte litt diverse til skapet hjemme + diverse til turen. Storesøs tar med seg alt hva gjelder middagen i morgen, me andre skal ha med egen drikke, frokost/matpakker + kos. For et år siden hadde eg rushet forbi chipshylla å plukket med meg en pose sørlandschips og ei plate melksjokolade…får meg ikkje til å gjøre akkurat det, det frister overhodet ikkje så da dropper eg det. Noen poser med nøtteblandinger får duge om lysten ramler over meg + et par sjokolader som faktisk metter litt i tillegg.

 

 

 

 

Det kommer seg, skal snart få det i sekken og fikk beskjed om at det er unødvendig at det veier over 7 kg –
Blir spennende dette her!
Ser du? Eg har pakket med strikketøy! I allefall 1 nøste og pinner, så kanskje??

 

 

 

 

Ellers i dag har eg bakt noe skikkelig digg! (Har allerede slukt 2 stk!!) Fant en oppskrift på turkjeks her tidligere, den fant eg ikkje igjen...Vel, da brukte eg denne oppskriften (eg doblet oppskriften) og la til valnøtter, pekannøtter, tørket tranebær og mørk kokesjokolade! HEKKAN dette ble digg!! Fikk 27 go`biter ut av dette
og har pakket med meg en god matboks med disse – Nå skal det etast!

Før eg slår meg ned på Hobbyrommet skal eg putte alt i sekken å sjekke vekta
før eg evn må trekke lodd om hva som får bli med på tur 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg