I dag går eg for shorts!!

 

I dag bare gjøøør eg det! Jepp, eg tar på meg shorts!! Første gang i år, men eg hadde muligheten da me gikk til Steinfjellet i april – da stilte jo eg i ull fra topp til tå og måtte strippe før me startet! Eg tar heller med ei lett langbeint turbukse sånn i tilfellet 🙂 I dag er det Dalsnuten eg skal bestige hehe Har vært der før for sånn…ehee
over 30 år siden…Rundt russetiden var vel det ja sånn ca

Siden storesøs er på hytta møter eg henne inne ved Gramstad parkering
og så er det bare å krumme nakken og gå på. Gleder meg til toppen!

 

 

Amira og Eirik gikk til toppen av Dalsnuten Nyttåraften 2020,
altså….Say nooo more:

 

 

 

Altså hva gir du meg!? Som eg sa tidligere: Trenger ikkje bestige Mount Everst for å få spektakulær utsikt,
sånn egentlig ser man vel strengt tatt mer fra Dalsnuten!

Etter turen har eg planer om å kjøre innom Hove Plantesalg siden eg likevel er i nærheten, hører rykter om at de har mye blomster nå og sååå er jo da planen å plante når eg kommer hjem 🙂 Er ikkje helt “dø” lenger når eg kommer fra tur så det går nok fint 🙂 Herlig å kjenne at man blir i bedre form 🙂

Men du?
Hva skal du gjøre i dag? Hvis du ikkje har de store planen så frister det gjerne med
noe gøyalt og flott garn!? Aldri nei takk til det vel?

 

 

Da kan du svipp innom DETTE INNLEGGET å fortelle meg hvor
mange bønner eg har samlet sammen! Juhuuu
(Ps: fortsatt ingen som har gjettet riktig så det er bare å gjette i vei, flere er i nærheten da…Spennende!)

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg