I kwell blir det strikking!

 

Søndagen sin serru! Var rimelig kaotisk en stund der, men eg klarte å vinne kontrollen tilbake, det var i grunnen på hengende håret! Du vet når du “Skal bare”? Finner frem 2-3 ting, prøver deg frem og kommer på du trenger litt sånn, 2 slike og noen flere av disse osv…K A O S! Nå har er fått ryddet, mange timer etter at bilde over ble tatt. Har fått bort alt som har med smykkeperler å gjøre, nå er det Hama Perler kun, som står å venter.

Har mixet en del perler i dag og prøvd meg frem for å lage litt anderledes armbånd enn de eg laget i fjor
og her har du noen av de: (Ble vel laget nærmere 40 stk fra i går kwell til nå)

 

 

 

 

Planen er å ta med meg noen armbånd på Tananger Dagene, greit å ha litt forskjellig med seg, kan jo aldri vite.
Av det som evn står igjen etterpå havner nok sikkert noe her på bloggen 🙂

 

Resten av kwellen har eg vurdert å sitte med beina høyt ei stund,
da er det jaggu meg godt eg har flere…

 

 

 

…Strikketøy å velge i! I kwell er det Denne søte bunny`n som får luftet seg 🙂
Når den er ferdig skal den få bo på Hobbyrommet ♥

I morgen er planen å faktisk “henge” med Amira hele dagen, det blir nok kos ♥ På tirsdag er planen å dra på Strikkekafé – Det blir kjekt om eg får det til 🙂 Men nå? Strikkings!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg