Ikke kast Restegarnet!

Designet av Catherine Wallace

 

Det er når eg ser sokker som dette at eg ser verdien i restegarn, ja selv de minste garnrestene kan komme tilbake til sine glansdager! TENK så gøy!! Du kan gjerne se på et par meter med tråd og tenke: “Off nei, deg gidder eg ikkje-åsså kaster du den…!!” Vel, ikkje nå lenger, strikk den inn i disse deilige sokkene. Sokkene på sin siden blir jo ganske så unike for ingen har de samme restene 🙂

Husk også på at sokker strikket av restegarn koster AKKURAT like mye som sokker strikket av nye nøster! Anbefaler deg til å lese DETTE INNLEGGET! (<—Gjerne del det også for dette kan ikkje gjentas for ofte!)

 

LAND GIRL SOCKS
Bildet over

 

 

 

 

 

Designet av Catherine Wallace

 

Dette er KOoOS! Pur glede og masse avslapping i go`stolen, eller ute i sola når den velger å titte innom 🙂

 

LANDGIRL SOCKS FOR BLUE JEANS
Small to medium

Hvis du ikkje skulle ha noe restegarn (!??!??!) liggende går det an
å kjøpe Kit til disse sokkene, ta en titt HER INNE 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

Nååå har eg endelig slengt rompa ned i go`stolen! En laaang dag så langt, men har fått gjort en del 🙂 Var å ute å fikk kjøpt en gjeng med sånne stikkontakter til veggene, siden me skal ha 2 kombiskap måtte den bakom der byttes ut til en dobbel. Da er det jammen godt å ha en flink elektrikker i hus! Sommer“Jobben” til Dib blir å skifte ut ALLE de stygge stikkontaktene i leiligheten med fine, hvite nye 🙂 Har kjøpt litt til kjøleskapet, har fått  i hus en Fresbox, men eg var SMART og kjøpte en på Finn! Så og si ubrukt og til kun 1/4 av prisen 🙂 Nå i kwell gjorde eg noe skikkelig kjekt! Woop Woop! Etter at eg hadde kjørt Dib på trening var eg innom Rema og kjøpte IS – I laaange baner hehe Så nå er me klar for sommeren med skuffa full! (Go`sakene ligger på Snapchat) I morgen skal eg begynne å flytte mat fra det gamle over og inn i det nye. Håper eg finner noen gode løsninger underveis 🙂

Nå skal eg bare nyte freden ei lita stund til før ungene kommer ramlene inn her med Sushi! Ali er på Sameiemøtet alene siden eg ikkje var hjemme før i 19 tiden, men nå er det kwell! I morgen er planen å slappe av – Hele dagen!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg har aldri hatt samvittighet til å kaste garn. For man vet aldri hva man kan få bruk for. Og dermed har jeg også et ganske stort garnlager 🙂
      Herlig med is klar til sommeren, så nå kan sommeren bare komme. Gratulerer med nye investeringer. Kjekt med noe nytt, alt blir så mye triveligere da 🙂
      Nyt ♥

      1. Takk skal du ha 🙂 Nå er me så heldig at det er datteren i huset som spanderte på oss hele 2 Kombiskap fordi hun visste det var min drøm <3 Eg har aldri funnet en dobbelt kjøleskap som står til mine ønsker så da fant eg ut at 2 kombiskap som står mot en annen kan oppfylle mine "krav" 🙂 Gleder meg til nr 2 er i hus 🙂

Siste innlegg