Ikke undervurder en Bunny!

Designet av Amanda Keeys

 

Den fineste eller rareste Bunny kan være den beste trøst eller kos ♥ Dib fikk sin “Kanini” da han var ganske så liten, den har sovet på puta hans i mange år. Da me for et par 3 år siden pusset opp rommet hans og “kastet”, ga bort og lagret ting og tang for de unge barneåra, ja da havnet “Kanini” på en knagg bakom døra – Den skulle ingen ha! Å ja, den henger der ennå 🙂 Hvem vet? Kanskje den en gang går i arv?

 

 

 

Designet av Amanda Keeys

 

Nå kan både du og eg strikke oss en gjeng med små Bunny. Er ganske sikker på at du som eg har noe Nepal fra Drops på hylla? Et undervurdert garn (føler eg), men akk så deilig det er!! Eg brukte det mye før, men det dabbet av og eg skjønner ikkje hvorfor?? Vil du ha en større Bunny? Vel, da hadde eg vel valgt ca pinne 5
og kjørt på med Andes, det er faktisk akkurat like herlig ♥

 

BEBE BUNNY
Bildene over
Ca 22 cm høy

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det må eg si UTEN å overdrive: Dette har vært ei jævlig helg! Fy pokker, men eg har vært dårlig! Er fortsatt ikkje helt bra, men føler meg bedre. Eg har lenge kjent en type tretthet i ryggen, eg vet eg har presset meg mye, ja i grunnen hele det siste året. Det at eg i utgangspunktet er “syk” tas ikkje lenger like stort hensyn til så der med går eg bare på. Man blir jo også lei etter X-antall år av å si: “Åå eg vet ikkje om eg orker det i dag”. På tordag da eg bar opp varene fra bilen etter handling så var det siste runden hvor eg bar pakkene fra posten at eg kjente det brant i hele ryggen, eg kjente at eg bar de eskene noe feil (Det var snakk om ca 6 kg) Eg måtte bare dale ned i stolen før eg pakket ut varene, det føltes som hele ryggen var i brann og det ga seg ikkje! Det satte seg i nakken, ribben og hofter, ja det ble rett og slett verre ut over kwellen og fredag morgen våknet eg med tidenes migrene. Kroppen var stiv som en stokk! Hele fredagen sov eg vekselvis i Go`stolen, sofaen og i Dib sin seng, matlysta var i tillegg på bunn og det er ikkje helt heldig. I går ante eg litt bedring, men sov bort meste parten av dagen likevel. I natt sov eg heldigvis 6 t i strikk, fortsatt stiv, men det føles godt å stå oppreiste og strekke armene i taket! Kjenner at det gjør godt i ryggen på en noe øm måte. Hodet er på plass så lenge eg ikkje bøyer meg ned, etter hva eg husker etter flere å med migrene er det helt vanlig i en dag og 2.

Det som er mest irriterende når eg er ute av drift noen dager er at det som eg evn påstartet før eg kapitulerte står å venter på meg…..Ja som f.eks kletørk….ren oppvaskmaskin….Det sier eg uten å henge ut noen for eg er sikkert på at eg ikkje er alene om akkurat det…

Garantert at eg kommer til å brette det stativet her i stua i dag, om ikkje annet enn fordi NÅ irriterer det meg! Jaja nei da så….ellers satser eg på at eg får strikket litt i dag og i kwell er det jo Finalen i Farmen! Vanskelig denne gangen for eg like jo egentlig alle 3 like godt!! Blir garantert vanvittig spennende 🙂 Det har gjort meg EXTRA glad, vettu hva det er?? TIX vant i går!! Før første gang på i allefall 15 år har sett GP og for første gang ever har eg stemt og han eg stemte på vant! Jøss – håper virkelig han dryler til i Rotterdam og gjør den der vemmelig anmelderen i Dagbladet arbeidsløs som anmelder i det minste!!

 

 

 

LAG DEG EN FIN SØNDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Herlige kaniner! Det er bittesmå levende kaninunger hos datter, men jeg kan ikke ha her jeg bor.
      Du ga en fin løsning på det “problemet” 🙂
      God bedring, håper søndagen blir bedre enn forventet.

    2. Nydelige myke kaniner. Håper formen holder seg fortsatt stigende. Riktig god bedring. Jeg jobber siste 4 netter og det blir godt med fri nå. Selvom man sover hjemme så blir man sliten assa. Fikk ikke sett TIX før på morrann i dag. Bra låt,, håper jeg har frihelg når GP går av stabelen

Siste innlegg