Ikkje sant…?? – GOD HELG!

Designet av Projectarian

 

Nå har eg funnet noe du virkelig kan KOoOSE deg med i helga! Woop Woop! Denne oppskrifta er et skikkelig eventyr – Tro meg! Ikkje bare er oppskrifta gratis, men den er så flott i seg selv du aner ikkje! Her får du fototutorial på den minste ting noe som gjør at t.o.m de som vegrer seg for engelske oppskrifter bare kan kaste seg over den!

 

 

 

Designet av Projectarian

 

En skikkelig fin fyr som evn kan kravle rundt på spisebordet ditt å leke søt ♥

 

CALLIOPE THE CATERPILLAR
Bildene over
28 ca lang og 10 cm i “høyde”
Gratis oppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Endelig; Fredag! Det eneste som står mellom Hobbyrommet og meg er en lynkjapp handel! Bør også som vanlig få tid å slenge moppen og vaskefilla litt rundt omkring, det er jo tross alt helg! I dag starter det noe på tv som eg faktisk har lyst å se (Etter at eg fikk Hobbyrommet er det minimalt hva eg har sett på tv!) LegoMaster er noe eg syns høres veldig gøy ut, hvem liker ikkje lego liksom..?? Eg har bygget mye lego i livet, hadde selv en gigantisk legoby i barndomshjemmet. Far min og eg laget infastruktur av treplater, leire og pappmasjé. Prøvde å få Dib hekta på Lego og me kjøpte omtrent alt som fantes av Indiana Jones Lego da han var liten…Vel…det ble bygget og så sto det der! Det endte opp med at han fikk selge alt for et par år siden og det er kanskje utrolig: Det kom en mann her å kjøpte alt. Me spurte liksom bare sånn: “Skal du bygge alt selv eller har du barn etc”.
Neida, denne mannen var på gjennomreise i norden på jakt etter nettopp Lego fordi han skulle bygge
opp et stort LegoMuseum i Ukraina! Stilig!

Så ja, eg må huske å få med meg det programmet i kveld, mener det var i kveld i allefall 🙂
Må bare bøtte litt nedpå med kaffi så kommer eg meg nok snart avgårde.

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg