I`m BACK!! – Tusen Takk til Support!

 

Eg er ganske imponert og veldig veldig Takknemlig av jobben SupportTeamet har gjort denne uka!!! Siste mailen eg fikk i ettermiddag gitt ut på at de hadde vært i samtale med Facebook om at de måtte unblocke bloggen min da det ikkje fantes et snev av uanstedighet i den og der med ingen grunn for blokkering. De skulle egentlig legge om en del av det tekniske i bloggen, dvs eg da hadde fått ny bloggadresse. Det hadde vært greit det, men siden bloggen var blokkert ville jo mange 1000 innlegg være borte fra Facebook. Så det viktigste for Support var å redde navnet mitt for å si det sånn og da måtte de overtale Facebook. Så ja, da ble de enig da vettu om at bloggen var URETTMESSIG blokkert! Eg var så lettet og så glad når eg så at innleggene mine igjen begynte
å poppe opp på facebook!

Nå vil eg bare kommet med en anmodning; Hvis du av en eller annen grunn ikkje liker enten meg eller bloggen min, eller begge deler. Ikkje rapporter! Det er for det første ikkje en god nok grunn til det + at det går faktisk ikkje bare ut over meg så vet du det. Det er heller ikkje problem å finne ut hvem som har gjort det, så vet du DET også! Når det kommer et innlegg fra meg da klikker du bare oppe i høyre hjørne og huk av! VOLÁ!
Nå vil du aldri mer ser noe til bloggen min 🙂 Så greit, ikkje det?

Eg kommer uansett til å blokkere de eg har navnet på så dere vil aldri se noe til meg uansett *ler*

 

 

 

 

Anyway! Dette har vært LITT av en dag!! Ikkje bare har det vært insane varmt, 29 i skyggen takk! Jepp, da svetter man og man får vannblemmer på beina, det er sånn det er 🙂 Dib og eg fór ut dørene i halv 1 tiden og rett ut til Biltilsynet! Etter 10 min kom han ut igjen med bestått teoriprøve! YES!! Ok, me spant rett på til Ikea for eg var NØDT å kjøpe meg en slik krakk, det ble bare avgjort ganske kjapt når eg så de hadde fått de i svart – passer perfekt på kjøkkenet! MEN!! Før den skal inn på kjøkkenet skal eg herje litt med den! Dib har montert den for meg, men nå skal eg leke med den!! Åååå dette blir gøy! 🙂

 

 

 

Det er også på tide å bytte ut serveringsbrette eg pleier å ordne kaffien på. Ville jo hatt det i svart, men eg kan jo male dette? Får sjå! Blir i tilfellet kun treet som skal males, på det hvite skal eg herje!! Woop Woop!

 

 

 

 

Eg hadde jo egentlig planer om å sitte her i hele dag, meeen når Dib og eg endelig var hjemme igjen i 14 tiden ringte mor mi akkurat når me parkerte!!! Mobilen hennes hadde dødd sa hun!! Det rareste var at hun ringte til Telia og de sa hun enten måtte ha ny mobil eller nytt Sim-Kort! Ok, om HVEM måtte ut igjen å kjøre for å ordne dette? Jo, MOI! Amira hadde fri jobb i dag og skulle på helgetur, men heldigvis fikk eg tak i henne før de heiv seg helt på hjul!! Hun er jo bare en engel på jord for hun møtte meg på den ene butikken hennes, ja for hvis ikkje måtte mor mi blitt med noe hun slettes ikkje hadde orket!! Ok, nå skal eg si hvorfor det var så rart det som Telia hadde sagt henne…..Da Amira fikk mobilen hennes i hånden ringte hun med den til meg UTEN problem!! Eg ringte tilbake og mor mi sin mobil funket jo!!! Vettu ka som sto i Stavanger Aftenblad!?? “Telia kunder i Tananger har problemer!”. Ikkje sant!?? Det eg lurer på er jo hvorfor Telia ikkje kun si det når hun ringte??
*Klør meg litt bak øret…*

Eg har styrt frem og tilbake, hjem til mor og tut og kjør i heftig rushtrafikk!! Jaja siden me nå likevel hadde mor mi sin mobil på butikken til Amira skiftet hun like godt nytt Sim kort siden det var steingammelt 🙂 Mor mi var ganske så øvejidde når eg kom tilbake å sa at ingenting var feil….Alt det styret for ingenting.

Men men, eg kom meg nå hjem og selv om klokka var nesten halv 6 svingte eg middagen som eg hadde lovet Dib og eg hadde jo sååå lyst på laks selv! Etter på var det bare å ta dusj når 2 i dag! Det er sånn skikkelig svettevær hehe Men herlig og da så eg klager på ingen måte, men tror det skal bli deilig
med tordenværet som er meldt i morgen tidlig 🙂

Jaja ble veldig lite av mine planer i dag bortsett fra den kule krakken da!! Juhuuu eg gleder meg til å kose meg med den, men først skal eg få ferdig litt Star Wars 🙂 Må bare sitte her å slappe av ei stund med beina høyt først 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei veldig Takknemlig Vibbedille 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg