Ingenting er som en vakker bakside..

Designet av Skeinanigans

 

Kjapt fort og greit klikket eg denne oppskrifta hjem før eg la meg i natt! Elsk på den liksom! Etter hva eg har skjønt så strikkes teppet i remser, remse 2 osv strikkes fast i den forrige – Det er like genialt som det er sant 😀 NADA montering er det beste når man vil og må ha et lappeteppe, akkurat som Dominotepper….Det kribler i kroppen bare eg tenker på det for det er SÅÅÅ gøy å strikke!

 

 

 

 

Designet av Skeinanigans

 

Finnes kun en ting som overgår et lekkert lappeteppe og det er en enda flottere bakside! Ååå det er så tilfredsstillende! Se på den da!! Give it to me! ♥ Å ja, eg har masse garn som eg fantaserer om skal bli teppe(R)! Eg må bare ikkje havne sånn helt ut på den galeien igjen…på et tidspunkt hadde eg alt for mange tepper i sving, faktisk, det heftigste kom eg i mål med (Dette) mens Dominoteppet mitt fortsatt bare er halvveis…for ikkje å nevne det hysteriske Fisketeppe…Sistnevnte blir nok aldri ferdig: Da eg ryddet ut av Garnrommet på vei inn på Hobbyrommet kastet eg alle fiskelappene…de stinket røyk og eg orket i vaske de….
Ja eg vet, mulig det var dumt…*sukk*

 

SAFE SPACE
Bildene over

 

“Safe Space is a knitted quilt using hexagons in fingering weight yarn to create a blanket that reminds you that the best feeling is being yourself, no matter what anyone else thinks” – Skeinanigans

Hvis du vil sjekke ut flere tepper fra denne designeren finner du de HER!

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ka é d’ me den der vinden?? Blåser fortsatt stikker og strå her = STEINKALDT!! Selv om me KUN har en panelovn i denne leiligheten og avskrudde varmekabler er eg spent på denne måneds strømregning…..?? Merket det GODT forrige måned at regningen var høy, eller høyere enn normalt – nærmere X 3….Derfor så eg meg nødt for å utsette regningen for første gang i min karriere som voksen, til nesten måned, altså til denne måneden. Grunn? Eg tenkte: Hmmm i desember får jo me heldige som er ufør halv skatt, DA kan eg betalte den høye strømregningen fra november….SMART! Jaja, eg vet, de extra kronene me sparer i skatt pleier å gå til det “Lille extra” i jula, men men, strøm må man jo ha 😀 Har ikkje turt å åpnet Lyse app`n denne måneden for å sjekke “ståa” og venter spent på regningen!! Håper både for egen del og alle andres del at makta i landet sender noen kroner til alle som trenger det + til en spesifikk adresse her i Tananger —-> MOI! 😀

Vel vel, dagens plan var å fortsette bakinga, blir fri i morgen siden eg skal slappe av noen timer hos frisøren 🙂 Heldig sånn! Men så har det jo plinget inn en del pakker på posten som må hentes. Netthandla for mor mi forrige uke, alle julegavene hennes kommer inn på posten som perler på ei snor. Så ja, de skal hentes og leveres hjem til henne + eg skal en aldri så liten nisserunde + en tur innom Amira siden hun har hjemmekontor i dag. MÅ bare se Julestua hennes, hvem hadde trodd det?? Aller minst hennes selv tror eg, men heldigvis skal hun gifte seg med en STOR Juleelsker ♥ Herlig! Tja, da må eg nesten se hva klokka er når eg er tilbake, det er jo alltid noe eg kan lage, men eg har enda noen smålapper som må lages så nok å surre med. Nå skal eg bare pakke inn noe som skal bli med på nisserunden i dag 🙂 (Å nisse betyr å levere noe til noen som ikkje vet at noe kommer —>
også kjent som koselige overraskelser ♥)

 

 

LAG DEG EN
KOSELIG DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Fantastisk teppe! Jeg elsker lapper, dvs dette er jo remser som er enda enklere. Helt genialt. Må inn å se litt på den ja.
      Ha en fin dag videre

    2. Lekkert lappeteppe, vil ha minst mulig etterarbeid 😊
      Veldig fristende de peppernøttene dine…… 😋

    3. Så fint teppe🤗
      Har selv 7 uferdige tepper, sukk. Lurer på om de noen gang blir ferdig🧶
      Håper alle satt pris på nisse runden din.
      Ha en din kveld

Siste innlegg