Isabell Kraemer er RAUS!

Designet av Isabell Kraemer

 

Er det noe nytt fra Isabel, ja da fyker det galant rett inn på lista med én gang! Sånn er og sånn har det alltid vært 🙂 Mye av hennes design går i samme gata, men eg elsker det! På meg sitter hennes design veldig godt,
spesielt de som har raglan. Oppskriftene hennes er GODE i den forstand at selv om de er på engelsk
så er de oversiktelige og enkle å skjønne 🙂

 

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

Pr nå er denne oppskriften på engelsk, tysk og fransk, men! For oss som kjenner Isabell så vet eg at garantert at oppskriften popper opp på flere språk etter hvert. Hun har t.o.m design som etter hvert har kommet ut på norsk – TÅÅÅÅLMODIGHET! Det er ingen som har lov å oversette og dele uten hennes samtykke. Blir det en oversettelse av hennes oppskrifter blir den lagt til orginalen. Dvs når du kjøper hennes oppskrifter får
du den på alle språk den er oversatt til.

 

GIANLUCA
Bildene over
Fra 91 cm til 160 cm i overvidde

Ved bruk av koden HAPPY48 får du 20% på oppskriften
frem t.o.m 31.mars – Det er på tirsdag 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

Kombinasjonen å legge seg sent samtidig som klokka hopper en time frem er håpløs, nytter lite å sette alarmen på klokka 8 da! Våknet 11.20!!! O M G!! Liker overhodet IKKJE å sove bort både morningen og heeele formiddagen! Vel vel, egentlig litt greit at det nå er som søndag hver dag….MEN eg har en PLAAAAN! Woop Woop! Sola skinner og det meste frister, har sjekket langtidstemperaturene og de seeer jo litt lovende ut…..Gartneriet her borte har åpent og de har både MiniStemor på brett og MiniPåskeliljer – Alt til en MEEEGET billige penge ♥ Så ja, da er vel slagplanen lagt da?? Ikkje det? Siden Amira låner bilen hele uka på jobb (me holder oss jo uansett inne) må eg jo nesten benytte dagen i dag til denne form for shopping! Rett inn og rett ut igjen – det går fint så lenge eg vet hva eg skal ha 🙂 Da kan eg jo faktisk være litt ute i sola i dag, ja bare ute på trappa. Pynte litt å gjøre det koselig, kanskje DET kan sette fart på at alt raben der ute snart forsvinner?? I wish….

Hva planer har du for din søndag? Ser jo at det sørgelig nok har dalt mye snø det siste døgnet flere steder!! Sånn sett er det greit å bo på vestlandet, selv om me ofte regner bort! Har også perleplaner ut over dagen, bare håper eg får gjort det eg hadde planlagt. Hva kan man forvente når man sover til nesten halv 12!?!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT SØNDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg