J U L E K O S : 2 Heldige Vinnere…

Reklame | Silver-Fox, BittamisDesign og Sømsenteret

 

Ok, endelig klarte eg å sette meg ned og få gang! Måtte bare shoppe noen julegaver fort og gale,
men nå er det J U L E K O S som gjelder og eg har 2 vinnere!

Den som får pakken fra Silver Fox på bildet over er…..*Trommevirvel*….

 

 

KOMMENTAR Nr 6!
Den som skrev kommentaren heter…..

GUNN KRISTIN (hekleboden)

 

GRATULERER!!

 

 

 

 

Vinneren av denne lekre boka av Bittamis Design
skal eg sende til den som skrev….

 

 

kommentar Nr 21!! Hvem kan så det være??
Jo det er…

MARIANNE (marisig4@)

 

GRATULERER!!

 

 

Til dere begge: Jo fortere dere sender meg adressen deres jo fortere får eg gavene i posten! Det er K A O S på posten for tiden så jo før jo bedre! Send meg adressen på mail: [email protected] eller på en annen måte som kanskje er enklere for dere, bare få det gjort 😀

 

 

 

 

Nå sent i ettermiddag mens eg sto på kjøkkenet å laget salte mandler og salt karamellsaus fikk en melding om det var levert en pakke på trappa! (En nedsnødd en!) YES! Endelig fikk eg denne lekre gaven fra SØMSENTERET
i hus ♥ Den består av 10 nøster Tynn Alpakka og 10 Nøster KidSilk i nyyyydelig kamelfarge ♥ Alt dette er en premien, dvs den som vinner det kan f.eks strikke seg likedan lang jakke som det eg har på pinnene – Det gledes!

 

 

 

 

På Hobbyrommet i kwell er det gaver i fokus, MANGE gaver!! Pakken over skal eg sende ut på en nissetur 😀 Mulig i morgen, det vil snømengden ut avgjøre….Ikkje sååå glad i å kjøre om det blir for glatt. Denne pakken består av masse go`saker laget av undertegnede: TranebærGelé, EpleGelé, Plommegelé m/Anis, en pose fruktflesk og en pose salte mandler – Muuulig det ramler opp i noe mer, får sjå hvor langt eg kommer.
Men det trengs kort, jepp, kort til hver glass/pose +….

 

 

 

 

….ALLE til 45 posene trenger også kort! Joda, eg har laget de ferdig, de trengs bare knyttes på….
45 ganger….Perfekt til å surre med på en fredagskwell. Vurderer å lage Pikekyss i morgen…
Av de kan man lage 100 vis uten å bruke for mye krefter hehe Det er gøy!

Men ok, eg må neste stikke inn på Hobbyrommet igjen, har noen kort å lage ja! Kos deg masse, og igjen; Gratulerer til vinnerene! På søndag er det igjen klar for kos, nemlig: J U L E K O S nr 2!

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. Så mye godt du lager. Skulle ønske jeg hadde litt av ditt overskudd. Ønsker deg en kos helg.
      Klem fra Liv

    2. Gratulerer til heldige vinnere🤗
      Kos deg på hobbyrommet med alt det fine du lager😊

    3. Gratulerer til heldige vinnere. Og jeg skjønner ikke hvordan du får til alt. bobler over av ideer du. Burde lage en inspirasjonsbok. Hadde kjøpt den med en gang jeg.
      Ha en fin førjulstid. 🙂

      1. Eg bare koser meg eg 😀 Det er luxusen med å være ufør og syk, bruker dagene på ting som GIR meg noe, ting som dette gir meg både energi og glede 😀 Kos deg masse du også <3

    4. Kan du vise bilde av den jakken du har på pinnene? Den i alpakka og kidsilk (det brune garnet). Eller er den avbildet i tidligere innlegg?

Siste innlegg