Ja, eg er best og høy på meg selv!

 

YES! Endelig fikk eg nå laget mitt helt eget armbånd, såpass må det væreIkkje det?
Skal jo på Strikkefestival i helga (Håper eg møter deg der? 😀 ) og da er det greit med en NameTag – I tilfellet eg ramler over noen lekre go`biter som eg dåner av! Siden eg vet at flere mener eg er høy på meg selv kan eg jo bare “spille” på det da…de tror det jo likevel *ler* Bare for å ha det sagt så føler eg meg på ingen måte bedre enn andre, sannheten er jo heller mer den at eg har ALDRI følt meg god nok, så ja – Der sa eg det gitt!
La også det være sagt: Eg er ikkje kjent for å lyve.

Eg holder ikkje på med det eg gjør fordi eg er bedre enn andre, eg gjør det fordi eg liker det, og ikkje minst gir det meg muligheten til å faktisk hjelpe andre på flere måter. Flere mener eg bare skryter av meg selv her på bloggen, ja for det er det eg bruker bloggen til: Skryter av meg selv…? Hmm får ikkje akkurat det til å stemme da, men helt greit 😀 Eg har både følt OG visst i mange år at det er i strikkemiljøet eg er minst likt. Jo eg har en del gode venner i strikkeverden, men de er ikkje majoriteten selv om du kanskje trodde det. Jo mer eg har gjort meg bemerket og jo mer eg har gjort, jo færre venner….og det startet heeelt tilbake til 2007…Men, eg er nå her ennå eg og vet du hvorfor? Fordi eg koser meg med de eg har, eg koser meg med de leserene eg kommuniserer med og eg koser meg med alle de strikkedesigneren som setter pris på meg, og det eg gjør 🙂 Holder da lenge det? Yes, det gjør det!

Nå den siste tiden har eg laget armbånd, og ja eg vet; Eg har ikkje funnet opp kruttet, er ikkje dum. Unødvendig
å sende meg meldinger å fortelle meg hvor tåpelig du syns det er…Hvis, eller…NÅR eg kommer i mål med min plan kan me jo se hvem som er tåpelig, ikkje det? Hvem som har det fineste gliset kanskje? hehe

Resultatet av min tåpelig plan starter på tirsdag! JuHuuu Da skal eg til tannlegen å ta avstøp til nye tenner, finansiert av noen tåpelige armbånd! Woop Woop!

 

Selv om eg gleder meg som en ungen gruer eg meg til den neste timen, da blir det alvor da!! Ååå men det skal bli sååå deilig å endelig kunne smile skikkelig igjen uten å tenke på hvilken tann som viser! Joda, eg har flotte tenner oppe (kjøpt og betalt av undertegnede), men nå er det de nede som skal ut og bort! Det skal bli nydelig å kjenne at eg har et god bitt, så får det bare være tåpelig det eg holder på med 😀 Kunne faktisk ikkje brydd meg mindre *ler*

Mulig du fikk med meg at eg hadde besøk av niesen min med ungene i helga? De syns nå i allefall at det å få være med å kreere på Hobbyrommet er skikkelig givende og gøy, – Langt fra tåpelig i allefall,
og ordtaket på armbåndet under kom fra henne:

 

 

Det er vel faktisk noe av de viktigste me kan gjøre, ikkje det? Derfor syns eg synd på personer som bruker tiden sin på å fortelle meg f.eks hvor tåpelig det er det eg holder på med – Bruk heller energien din på noe som gir deg noe positivt for deg selv, ja hvis det eg gjør irriterer deg sånn. Bare et tips altså!

Armbåndet over har eg lagt ut HER INNE sammen med de andre armbånda – Det ligger mange der, men skulle likevel ikkje finne akkurat det som passer til deg, ja så kan eg nok garantert lage det 🙂 Ellers har egne innlegg for: BarneArmbånd, JuleArmbånd og ActionArmbånd 🙂 Litt for en hver smak vil eg si.

Men ok, eg skal avslutte kwellen på Hobbyrommet, har nemlig noen tåpelige armbånd som skal ferdigstilles
og sendes videre til noen forventningsfulle mottakere 😀

 

 

VÆR SNILL MED ANDRE!
Da føler du deg bedre 😀

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer
    1. Jeg har undret meg mye over at noen har det så travelt med alle andre enn seg selv og er så raske med å kritisere. De kan jo ikke ha det så greit egentlig. Kanskje er de både sure og sinte, misunnelige og selvrettferdige?
      Pyttsann, la de seile sin egen sjø.
      Du er min favorittblogger fordi vi deler mange interesser og hobbyer. Men også fordi du er så positiv og engasjert, har stor omtanke for andre til tross for at du har mye vondter og utfordringer helsemessig. Jeg liker sååå godt at du finner smarte måter å finansiere tennene dine. Håper du blir fornøyd med nye tenner. Jeg må også nevne hvor smart du har innredet hobbyrommet. Det har vært så gøy å få være med deg i prosessen.
      Jeg er alltid glad når jeg oppdager et nytt blogginnlegg fra deg 👏😃

    2. Troll finnes overalt dessverre, og det er nok noe i at kvinne er kvinne verst 🙁 misunnelse og sjalusi hersker.
      Det er bare å heve seg over det, vi er mange som heier på deg og elsker bloggen din – så stå på 👏

    3. Jeg fatter virkelig ikke hvordan folk kan få seg til å kritisere andre på den måten! Smålig og teit fra ende til annen!

      Jeg har sett flere eksempler på at du har et godt hjerte, og det er veldig viktig for meg, det at vi kan strekke ut en hjelpende hånd til andre.

      Og forøvrig er jeg veldig godt fornøyd med armbåndene jeg kjøpte av deg 🙂

Siste innlegg