Ja, eg er litt opptatt…

 

Å ja da, det går treeegt, men det skal ikkje stå på meg! Mye opptvinning som forsinker selve strikkinga, men det er verdt det. Kall meg gjerne opptatt, beklager det 🙂 Med en sur fot som om dagen helst ikkje vil ha på sko så blir det altså mye Hobbyrom og strikking…Sukk…Greit å ha et bitte litt utfordrende strikketøy å ryke seg ut på da, du bør prøve 🙂 Har en ordinær time hos legen om ca 1 uke, hvis foten fortsatt ikkje VIL, så kommer eg til å kommandere at dritten bare blir flippet ut med en skalpell…Å ja, eg er der nå…*furter*

Planer for dagen? Jepp, eg skal snøre på meg sko, ta på meg det nye regntøyet mitt og så skal eg på trening ute i skogen – Koste hva det koste vil! Har jo blitt sittende en del foran Mac`n nå i helga så eg har fått med meg en del, blant annet 2 Spleis som eg har støttet! Du kan jo ta en titt, kanskje det er noen av de du også har mulighet til å bidra på? Fullstendig frivillig, bare så det er sagt.

Me har jo Stjerna vår (Vivian) som ønsker å dra nordover med finnmarkingen sin, måtte de få det til sier eg bare ♥ Den spleisen finner du HER 🙂  Spleis Nr 2 fant eg via svigersønnen min sin FB – En veldig tragisk og trist sak det der ♥

Tirsdager starter tidlig for min del, søs henter meg halv 10 så eg må bare sette i gang, spise og få på meg klær og krysse fingrene for en medgjørlig vorte haha Fikk pling om noe hårete i postkassa! Jadda, er ganske utrolig…Til meg, liksom! Viser deg senere, nå må eg sette kroppen i sving 🙂

 

Sånn avslutningsvis vil eg du skal lese DETTE INNLEGGET, dette skjer ikkje bare med helsepersonell, men det er nok mange som føler mye på det samme om det gjelder en person i nær relasjon. Eg fikk i allefall en sånn Aha-følelse om at det faktisk er på “ekte” og at man ikkje bare er blitt kynisk…

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. kjedelig med vonde fot ,sitter her med vonde bein selv ,både hofte og kne på samme fot ,men jeg skal gå en liten tur i dag også ,har sittet inne i en uke nå ,men jeg har betent kne og den er ikke god å bøye ,spennende strikk du har jeg strikker en genser til et barnebarn og skal sette hette på den ,ingen oppskrift så spendt på om eg får til den hetta

Siste innlegg