Ja til strikkeshorts…..I ULL!

Designet av Holly C. Watson

 

En short i ull hadde muligens ikkje vært det dummeste for tiden….eg meine, når det er 11 grader i november da går me jo med ull…? Ikkje sant! Men ok, er du heldig og har gode sommertemperaturer så er jo lin og bomull herlig å strikke short av 🙂 Men egentlig? En short i ull til vinterbruk er jo heller ikkje helt bakom mål da! Kan jo være stilig det med ullongs under og de “riktige” skoene/støvlettene…eller? Njaaai, vet ikkje,
men shorts er shorts – strikk deg en…eller 2 🙂

 

LIGHT SUMMER SHORTS
Bildet over
Str XS til XXL

 

 

 

 

Designet av Holly C. Watson

 

Siden det nå er sommer tross alt så syns eg faktisk at denne toppen var veldig søt! Utrolig fint strikket var den også!! Kan jo f.eks passe fint sammen med shorts på det første bilde 🙂

 

FOLD OVER CROP TOP
Str XS til XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

 

Ble veldig happy når eg sto opp i dag! Dib hadde montert den ene krakken etter at eg la meg i går! Så gøy!
Da kan eg jo begynne å teste ut perleriene i dag og se hvordan alt skal monteres 🙂 Har noen snøkrystaller som eg faktisk tror eg må sveipe over med litt klarlakk! Hvis ikkje vil eg tro at det etter hvert vil drysse litt glitter under bruk…det kan fort bli et irritasjonsmoment 🙂

Når det er under kontroll kan eg begynne å planlegge perleriene til krakk nr 2 🙂 Har dannet meg et bildet om hvordan, men må nok muligens tegne litt om på noen mønsteret for å få det til å passe – Får sjå! Ellers fikk eg da strikket litt i går kwell, ja eg fikk t.o.m skiftet strikkepinne og felt noen masker så nå er det bare beine veien med glattstrikk. Dvs at eg TRENGER en skikkelig god serie som er god å strikke til! Har i grunnen blitt veldig lite Netflix o.l i det siste siden eg for det meste har sittet ved perlebordet 🙂 Utover det ser i grunnen været ganske fint ut akkurat nå, det er jo lov å håpe at sommeren igjen har tatt turen innom. I går kwell gikk eg ut i grønnsakkassen
og røsket opp alle reddikene som eg plantet for 2.gang! De hadde så absolutt ikkje hatt godt av alt det regnet! Vurderer også å plukke inn rødbetene! Er så redd de skal bli trevlete pga for mye fukt! Skal se om eg kan finne ei god oppskrift på sylting og heller bare få de på glass 🙂 Det kan være lurt, men nå?
Ja nå er det best å komme i gang med dagen 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg