JAAA! -Da er eg i gang med ny genser!

 

Herlig gjeng, ikkje det? Det er skikkelig kjekt å drodle med Cernit på denne måten! Har så mange rare og morsomme figurer “på blokka” som eg har lyst å lage…sukk…Nå er disse figurene ferdige
og eg kan montere de i dag, blir spennende å se om de funker!!

Uansett…tok meg en liten pause fra Hobbyrommet i går, ja sånn et par 3 timer…

 

 

…nok til at eg fikk lagt opp og kommet i gang med RilleRuth 🙂 Måtte den bare bli ferdig før høststormene kommer fykende…Eller? Er det kanskje høststormene som har startet?? Det har blåst sånn i det siste, og regnet, ikkje minst…det flyter med blomsterbladet på terrassen…sukk…Jammen er det godt at…

 

 

 

…eg kan ha fine blomster inne 🙂 Nå er det 3.uka eg har Liljer inne, de forrige sto i 2 uker. Liljene eg plantet på terrassen er avblomstert (eller avblåste??), om de kommer til å blomstre igjen i år? Eller skal eg klippe de ned? De eg plantet er visst nok stauder og kommer igjen neste år i allefall 🙂

Litt tilbake til den genseren eg strikker…Vams Garnet, eller PT3 er egentlig skikkelig godt å strikke med!! Har i noen år nå hatt ei hylle full med limegrønt Vams…det skulle egentlig bli en K Å P E for snart “100” år siden…Hver gang eg er på jakt etter et garn til noe i hyllene mine har eg alltid hoppet over den hylla…Når eg klemmer på garnet liker eg det ikkje…! Føler det er for fluffy på en måte..? Men å strikke med! Oj, det er skikkelig herlig altså, husker eg syns det forrige gang eg startet på denne genseren også,
men man glemmer tydeligvis fort i denne alderen…?? *ler*

Ok, det er torsdag og det betyr handlerunde for mor mi ♥ Ute? Vel…*la meg sjekke*...joooda, det er sol betydelig vind…12 gr som føles som 10! Om det er oktober? Nei nei, det er J U L I og midt på sommeren JuHuuu Eg venter…eller krysser fingrene for en fantastisk sensommer som eg vet at august kan klare å levere og hvis ikkje det heller innfrir så ser eg frem til en stormfull høst! Det slår nå i allefall aldri feil 🙂

Nå må eg bare en kjapp tur innom Hobbyrommet å få pakken en del
Strikkefisk og Strikkemarkører før eg snofler ut dørene 🙂

 

 

LAG DEG EN STRÅLENDE TORSDAG

Snart helg – Det er da noe!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Du skal ikke klippe linjerne ned, de trækker kraft ned i løget, så linjerne bliver store næste år. De fleste liljer er flerårige, dvs de kommer år efter år. Du kan stille krukken ind til væggen i visse skal de nok komme næste sommer.

Siste innlegg