Jaja…så ble det tjuvstart i år da…Ho-Ho

 

Det bare skjedde sånn rett og slett i går kwell…Hadde suset rundt her hjemme og fått unna litt klesvask og matlaging før eg satte meg ned, det var rett å slett for mye på oppbevaring her på Hobbyrommet til at eg syns det var ok – Eg KAN bli litt kokt i hodet når det er “rot” som ikkje kan flyttes…! Tømte et par esker under skrivebordet og fikk pakket det inn mens eg satt å så på serie, sånn sett ble det noen koselige timer 🙂 Nå har eg t.o.m plass til beina under bordet, enda bedre er det når eg får avgårde alle julekalenderene 🙂 Pakkene blir nok stående her til juletreet er pakket ut og montert og det er ikke godt å si når DET skjer!! Det nye juletreet ble levert på døren i går så…!!! Eg har sååå lyst å bare montere det for å se hvor stort det er!!! Tror gutta her hadde fått et snev av et anfall da ja…men kanskje eg bare gjør det!! Oj Oj! Ikkje pynte, BARE montere! Fikk også gitt bort det “gamle” juletreet eg kjøpte for 2 år siden, det var veldig greit. La det ut på en sånn arvegruppe her i Tananger og det ble hentet etter en liten time 🙂 Praktisk! Da eg nylig tømte/ryddet ut av boden la eg ting på den gruppa etter hvert som eg ryddet og alt ble hentet, syns det er så bra! Det er jo ikkje alt som bør kastes fordi om man ikkje vil ha det lengre.
Nå begynner eg å øyne litt kontroll….bortsett fra at Dib har rotet bort NanoTapen min og DET kan fort bli krise!!
En svær og tjukk rull har han rota bort etter at han monterte opp gamingutstyret igjen…Sukk
Det betyr at eg må en tur på Megaflis igjen…sukk

I dag blir det bare en kjapp handlerunde for uka og så er det H E L G! Nå har eg snart TØMT leiligheten for skitne klær!! Har virkelig innsett denne uka at tørketrommel ikkje var så dumt likevel! Har jo alltid bare brukt tørkestativ
og da går det fort et par dager med tørk…Greit å komme seg til bunns i klehaugen av og til.

I morgen skal eg møte Monica (MocinaDesign) på Stoff&Stil! Woop Woop! Det blir garantert skikkelig spennende….You never know!! Monica har jo sydde en del til meg allerede, du husker Julebuksa mi fra i fjor?? Den skal snart på og så sydde hun en lik bare med Solsikker nå i vår 🙂 Elsker de buksene!! Nå ønsker eg meg en til, men en mer “Normal” variant, hva nå enn dvs hehe Og sååå skal hun sy en kjole ♥

Ok, mulig eg bare bør komme meg opp av stolen og starte dagen! Skal ned på posten først å sende avgårde Julekalenderen til Fruens Vilje som var så heldig å vinne den. Spent på hva hun syns om innholdet!!
Man vet jo aldri når man ikkje kjenner personen.

 

 

 

LAG DEG EN
GOD FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Godt for alt som er unnagjort. Stakk av en liten time i går og hanket inn julegaver til barnebarna. Alltid kjekt med 10% avslag når julegateåpningen er.
      Her kastes heller ikke noe som andre kan ha glede og nytte av, men jeg har sluttet å legge ut på gis bort siden. Så mye krøll med brutte avtaler. Leverer det til den bruktbutikken som faller mitt hjerte nærmest. Vi har et rehabliteringssenter her i området og de har en bruktbutikk i en tidligere sentrumsnært dagligvareforretning.
      Ønsker deg en flott dag.
      Klem fra Liv

Siste innlegg