JULEBUKSE – Min Julebukse!

Foto: Amira Najém Naasen

 

Jaaa ENDELIG kan eg vise galskapen eg har gått å ruget på ei stund! Allerede i starten av november ga eg deg en liten titt på hva som var i vente, men eg tviler på at du så for deg ei Julebukse?? Det har jo aldri blitt at eg har strikket meg ei bukse vettu…sukk…Eg har sett noen lignende bukser i sånn jallareklame på FB, men eg vet jo at det er sånn klein kvalitet….Derfor rådspurte eg meg med Mocina Design (FB Side) og hun visste råd! Fikk informasjon om hvilken kvalitet eg måtte går for og etter det var det bare å trave stoffjungelen hos Stoffdronningen 🙂

Heldigvis, og Takk og pris så tilbydde Monica å sy buksa for meg, ja for om eg skulle styrt med undertråd og det som verre er hadde det aldri blitt ei bukse! Eg er sååå fornøyd med denne fantastiske Julebuksa så nå skal det både blir sommerbukse med solsikker, og kanskje noen marihøner? Kosebukse, og ei med litt mer varme til vinteren! Kven kveit, du får vente å se! Nå har eg blod på tann skal vites –
ikkje minst var buksa veldig komfortabel og herlig 🙂

 

 

Foto: Amira Najém Naasen

 

“Tro om julenissen kommer sjøveien i år…?”

 

 

 

Foto: Amira Najém Naasen

 

Foto: Amira Najém Naasen

 

Å ja, det ble litt lott og løye der ute på stranda! Me var heldig med været, men JA det var kaldt!
Var ikkje snakk om varmegrader i dag nei….

 

 

 

Foto: Amira Najém Naasen

 

Foto: Amira Najém Naasen

 

Dette er nå mitt antrekk ut desember! Helt topp! Hva syns du? Ikkje sant det er helt fantastisk med ei skikkelig julebukse? Eg er utrolig fornøyd og buksa er skikkelig fin, god kvalitet og flott sydd! Hadde aldri sett sånn ut om eg skulle prøvd meg haha Monica syr ikkje særlig med klær på bestilling,
men jaggu syr hun utrolig mye andre flotte ting!! Å ja, i tilfellet du lurte: Bilden skalbrukes tilandr eting også MoHaaa Ikkje bare til bloggen liksom!

Du? Husk: Man har det ikkje mer løye enn hva man gjør det til selv,
bare nevner det!

 

 

 

HA EN KOSELIG
FØRJULSTID!

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

15 kommentarer

Siste innlegg