Sett SOMMERBUKSA mi!??

 

Værgudene hoppet over en skikkelig vår og ga oss sommeren med én gang!
Måtte me bare ikkje bruke den opp for fort!

Amira hadde hjemmekontor i dag så da stakk me på stranda i lunsjen 🙂
Sande Stranden rett ved der de bor 🙂 NICE!

ENDELIG kan eg vise frem det flotte (Ja eg vet det er relativt!) SOMMERBUKSA mi, Dib var skikkelig uenig siden solsikker er mer en høstblomst….ANYYYWAYYY, solsikker får oss uansett til å smile, så det så!

Nok en gang er det Mocina Design som har briljert med symaskinen, eg bare peker og forteller hva eg ønsker
og så tryller hun! MAGISK! Var også hun som sydde JULEBUKSA, vettu 🙂

Det vil si at forrige gang eg var på denne stranda var 2.desember med ullsokker på!

 

 

 

 

“Herregud, har du fått nye boksa??”

 

 

 

 

“Så klart, det er jo sommer!”
Denne er for øvrig sydd i tynn jersey

 

 

Amira: “Mamma, nå går du inn ut i sjøen åsså springe du tilbake,
akkurat som Baywatch!”

 

“E du løyen!! EG kan jo ikkje springa….!!!”

 

 

 

Vet det ikkje ser sånn ut, men ja, eg springer!

 

 

 

 

Vettu ka Amira? “Sånn gikk eg på hele turen me gikk på søndag, når eg var med tante og onkel til Maudal!” Trenger nok litt balansetrening…sukk

 

 

 

 

Konstanterer at eg er glad for at eg skal til frisøren neste uke…O M G !

 

 

 

 

Vannet var kaldt, men slettes ikkje sååå kaldt – Det gjorde ikkje vondt! Neste gang tar eg med badedrakt,
eller muligens våtdrakt….Eller kanskje ikkje! *ler*

 

 

 

 

Selvfølgelig elsker eg buksa mi! Denne blir nok utslitt! Eg har allerede funnet flere stoff så det er ikkje godt å si hva som popper opp neste gang – Eg er på glid nå! Gøy å ha noe som slettes ikkje alle andre har 🙂 *Smilebuksa*

 

 

 

 

Siden eg hadde på meg jeansjakka måtte eg benytte meg når eg hadde fotograf med meg 🙂
Veldig fornøyd med den også 🙂

 

 

 

ALT OM JAKKA MI

 

Sånn! Da har du sett sommerbuksa mi 🙂
Nå skal eg bare ha meg litt mat og så en kjapp tur på posten
før eg daler ned og tar kwell! Skal plante litt ute først da.

 

KOS DEG

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg