JR er snart voksen!

 

Jadda, det er en STOR dag i heimen for minstemann, DibHassan er 17 år i dag! JuHuuu
Dette har han gledet seg til for NÅ er det bare et år til 18 år og sertifikatet 🙂

Me har ikkje hatt noe feiring fordi han er jo ikkje hjemme lenger! haha Han er bare innom av og til *ler* I dag kom han hjem fra skolen 16.45 og han og eg kjørte igjen kl 17.05 for da skulle han på trening og han er fortsatt ikkje hjemme. Vil tro han er hjemme igjen i 21-22 tiden og da er det bare litt mat før han kl 22.30 er i seng. Etter at treninga tok seg kraftig opp for en tid tilbake er det slutt på ranglinga hehe Me har planlagt at me skal ha en kosedag i selve påsken for når skoleferien starter nå på fredag går han over til å jobbe fult, så ja,
er det ikkje det ene så er det det andre.

 

Dessuten er me ikkje alle til stede før heller fordi….

 

…Amira chiller`n her så da er me altså ikkje fulltallig hehe Eg bare MÅ si det, men Amira er altså i London for å se Manchester spille i Champions League Kvartfinalen i morgen mot Barcelona. Å nei hun er ikkje fotballfan, bare en av de BESTE Selgerene i Norge hos Phonehouse/Elkjøp så hun vant turen og reiser sammen med jobben.
Hun kommer til å få noen fantastiske dager 🙂

 

Etter at DibHassan kjørte seg selv til trening svippet eg innom butikken å handlet litt kos til han! Det ble f.eks diverse shakere med minigrønnsaker som han elsker og litt diverse kaker 🙂 Jadda så blir det litt kos på sengekanten da vettu 🙂 Noe blir vekket med kake på bursdagen eg putter ungen
og kaka under dyna og sier God Natt *ler*

I påsken skal han kose seg på kino med gode kamerater for å se den siste
Marvel filmen så feiring blir det jo enten på den ene eller andre måten 🙂

Eg er klar for kwellen og hvis eg ikkje kvikner mer til enn dette så blir det tidlig under dyna 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FINE KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei STOLT Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg