Jul på Hobbyrommet

 

Det svinger fort her inne på Hobbyrommet, eg kan fort blingse innom flere høytider og årstider
i løpet av en dag….Nå begynner det å bli litt jul, og mer skal det bli 🙂

Har montert en del av de bittesmå grisene eg har hatt liggende, nå er de blitt til strikkemarkører
og du finner de HER INNE sammen med de andre 🙂

 

 

 

 

Ellers har eg laget flere slike pinneholdere, disse var kjekke å lage!
Kjørt på vettu og laget…

 

 

 

 

…flere griser og frosker, men de ble helt mislykket!! Hodene som skulle brukes som pinneholder ble for grunt, så da funket det dårlig! Måtte tenke litt da og fant ut at eg laget kropper til alle grisene og satser på at eg får til sånne dingledangle griser!! Jadda det funket, nå venter eg bare at det rette tilbehøret lander i postkassa…De skal monteres på skinnreimer trooor eg, er ganske sikker på at det blir litt småstilig veskepynt f.eks 🙂

 

 

 

 

Etter en handlerunde og rydding/vasking av kjøkkenet var det herlig når Dib kom fra jobb å flippet burgere.
Eg hadde kjøpt noen slike 2 pk med
“feite” burgere som han danderte til, og du? Sånn blåmyggost “burgerdressing” var skikkelig digg!! Han laget kålsalat og steikte løk med brunt sukker, det ble sååå mange gode smaker! Ble ca en halv burger på meg, 200 gr burger er myyye, så da blir det nattmat på Dib 🙂

Har i grunnen rigget meg til for kwellen her inne nå, mer som skal monteres og plutselig kommer eg på: Konvoluttene med markører og strikkefisker som eg sendte i dag….eg har glemt å skrive portonummeret på!?!?! Må høre med posten om de gikk videre i morgen, eller om de kanskje oppdaget det og la de til sides….
Er det MULIG!?!? Eg har sendt mld til de det gjelder om at hvis de får straffeporto må de kreve meg på vipps, snakk om å være et surrehue! Nå tar eg helg! *ler*

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg