JULEGAVE? – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Annika Ulrika Jansson

 

Bare for å påpeke det alle som lager julegaver vet: I dag er det 4 mnd til gavene åpnes, så ja…Har du en del gaver som skal strikkes, hekles eller på annen måte lages? Vel, da bør du faktisk være i gang nå 😀 Mangler du noen ideér til gaver kan du jo plukke med deg disse vottene, oppskriften er gratis, flott og i følge designeren kan du f.eks strikke de i Fabel fra Drops 🙂 (<—Tilbud 17 kr) Du trenger 2 nøster: Et i Unifarge og et i multi.

 

 

 

 

Designet av Annika Ulrika Jansson

 

Altså, Unifargen er den som skaper kontraster og Multinøstet tar seg av fargene 🙂 Blir så lekkert vettu!
Finn deg en spennende og god serie og sett i gang med produksjonen.

 

COLLECTED MITTENS
Bildene over
Str medium og Large
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

I følge PostNord App`n skal det komme en pakke i dag, gleder meg til den fordi det er en gave eg skal “jobbe” videre på 🙂 Er veldig spent fordi det så bra ut på skjermen, spent på om det står til forventningene 🙂
Gjør det det, ja da blir dette bra!

Planer for dagen? Vel, eg skal jo lage Ravioli til dinner i dag, men det skal eg kun gjøre klar for så å surre det
i steikepanna når gjestene (Amira&Eirik) er på vei. Det er liksom ikkje en middag du lager ferdig og bare gir et oppkok før servering, i dette tilfellet vil det da bli tilnærmet graut *ler* Så ja, da får eg starte på kjøkkenet for der ser det ut som ei real slagmark! Siden det kun er eg som bruker kopper og kar her i heimen blir det nok min jobb
å grave meg frem til vasken og skrubbe benkene…Sånn er det med den saken. Når så det er gjort skal eg innkvartere på meg på Hobbyrommet og nyte dagen frem til koselig besøk ♥ Har flere ideér på blokka som skal utformes + at eg må polstre “rompa” til fisken min (<—Skulpturen) Når den så er tørr,
ja da er eg klar for å prøve meg med malinga 🙂

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Fikk bare opp «julegave?» da jeg så innlegget ditt på siden til blogg.no. Så kom «gratis strikkeoppskrift» opp. Fy jeg er lettlurt, for strikkeoppskrifter kan jeg spare meg for, unntatt den til Fantorangen genser for barn. Trodde du la ut en ønskeliste om hva du ønsker deg til jul, jaja… fin fin dag til deg Vibbe 🌹

Siste innlegg