Julens Gla`sokker! – Strikkeoppskrift

Designet av Hilke Buss

 

Trenger slettes ikkje være “tradisjonsriktig”, hvorfor ikkje bare strikket et par av disse!? De gikk rett hjem hos meg, for freshere julesokker enn dette finner du ikkje – Tror eg? Likte veldig godt fargekomboen på disse, *la meg nå se hva eg har u garnhyllene mine* Hmm Å NEI, eg har ikkje tid å starte på sokker nå…filleren og…Har en vott eg virkelig må jobbe hardt for å få ferdig…Rart! Den første votten ble ferdig på et blunk…
Fortsatt noen dager igjen, eg kan rekke det *ler*

 

 

Designet av Hilke Buss

 

Som vanlig (eller stort sett) er det sokker i tynt sokkegarn i sving +
de tynne strømpepinnene så det er bare å kose seg 🙂

 

SANTA`s FAVORITE SOCKS
Bildene over
Str fra 34 til 47

 

* * * *

 

 

 

Kan jo starte denne onsdagen med at i går ble eg kåret til den beste DIY-Bloggeren 🙂
Selv om det kun er heder & ære å vinne er det jo gøy. Syns Gry har gjort en bra jobb de siste årene med
å lage til denne uoffesielle Awards utdelingen 🙂

Det er også ondag 13. i dag, dvs i løpet av dagen skal eg trekke 2 stk som får hver sin “Bag og Happines”,
altså 2 vinnere av JULEKOS Nr 2 🙂 Det er mulig å fortsatt slenge seg på frem til eg trekker.

 

 

Sånn ellers kan eg melde om drømmevær her i vest…

 

Burde jo bare startet dagen med en lang tur…Men, eg skal egentlig bare rett på kjøkken først av alt, alle nattens måltider må ryddes bort først, før eg kan starte på det eg skal gjøre…Er sååå TYPISK! Synderen sover og eg venter ikkje på at andre skal fjerne rotet…Det der er en evig runddans. Det blir middagsrester fra i går så kjøkkenet er mitt, og bare mitt i dag! Tro hva eg skal starte på i dag?? Har fortsatt noen “MÅ HA” kaker igjen, som f.eks U.S.A-Special! Det blir garantert rabalder om den uteblir…Prøv den, du kommer ikkje til å angre 🙂 Lett som bare det! Dib lurte på om eg skulle lage “de der flate med mandler”...Altså mandelflarn! Superenkelt å lage! Kanskje eg starter på de i dag?

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Kjære Vibbedille.
      Heldig den som vinner idag.
      Jeg fikk min pakke idag. Og jeg er helt overgitt over alt du sender.
      Helt nydelig.
      Og tusen, tusen takk
      Klem fra Signe.

      1. Bare koselig 😀 Du vet det, en Kosepakke må jo oppfylle en del kriterier så eg håper at du får koset deg mye når du har tid å sette deg ned 🙂

Siste innlegg