Julesokker – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Birkebolla_strikk

 

Slapp av, det er kun 2.november og du rekker helt fint et par sokker før juledrakten skal tas på 1.des 😀 Eg har selv startet prosessen JULEKLÆR! Jepp, i år drar eg den helt ut, bare vent å se MoHaaa Det er ganske sprøtt egentlig, men eg tror dette kan bli gøy – For moi! Ting og tang er på vei i posten så får me sjå da vettu…Kjenner eg gleder meg! Ho Ho Ho Men nei, sokker orker eg ikkje strikker før jul…det får heller bli til våren 🙂

 

 

 

Designet av Birkebolla_strikk

 

Eg er overbevist om at nettopp disse sokkene blir de beste og de varmeste nå i desember! De er nemlig strikket
i Mini Sterk som er helt amazing til sokker. Alpakka på føttene altså…Eg har funnet frem mine alpakkasokker
fordi det er blitt kaldere, 3 herlige par har eg 🙂

 

CHRISTMASTIME SOCKS
Bildene over
Str S – M – L
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Midt i uka med en gang, og eg befinner meg fortsatt i et Glitter Hel….e! *ler*

 

Du trooor kanskje du vet, men eg er nå ikkje så sikker på det nei! Selv om eg tygger en del glitter og det er over alt kan eg ikkje si noe annet enn at dette er ganske gøy, ja sånn barnslig gøy og eg er slettes ikkje ferdig ennå! Fortsetter ut over dagen ja…

Sånn utover det kan eg jo si at de 10 kroners Maskemakører er så og si utsolgt! Bare noen få igjen her på Hobbyrommet. Det er flere igjen av de “skikkelig” håndlaga Figurmarkørene og de i emalje 🙂 Ellers finner du masse gøy og nyttige dubbeditter og dill HER INNE 🙂 Det nærmer seg jul og kalendertid bla. Ho Ho Ho

Nå skal eg bare mekke meg en Blåbær Smoothie og skli sidelengs inn på Hobbyrommet og fortsette dette glitterhel…e! Det blir så gøy atte! Sånn på tampen kan eg be deg om LESE DETTE! Eg reiser neste helg og skal delta, gleder meg masse til å treffe hovedpersonen! ♥

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg