JULEVOTTER – Strikkeoppskrifter

Designet av Faye Kennington

 

Drømmer vel egentlig om den type jul hvor votter er noe eg tar på meg på vei ut døra, kanskje eg må måke meg litt vei bort til trappa? Har vel i grunnen bare opplevd det en gang eller 2 så lenge me har bodd her. I dag er det intet som minner om noe lignende….det har plasket ned siden mandag og det ser ikkje ut for
å stoppe med det første.

Vottene over ble publisert i år, altså nye av året 🙂 Virkelig flotte votter! De er strikket i merino, eg hadde uten tvil heller valgt Finull ♥ Klarer ikkje helt å forestille meg at votter i merino er noe bra? Ja jo, behagelige, men er det virkelig varme? I tynn merino? I mitt hode blir de kleine om de blir våte noe som er veldig sannsynlig at de blir
her i vest…Nei, tror nok eg hadde valgt ull, som i Finull altså 🙂

 

BUCK
Bildet over
3 Størrelser

 

 

 

 

Designet av Faye Kennington

 

Dette er fjorårets julevotter,, lekre, hadde jo også blitt veldig fine i rødt! Er du forresten på jakt etter de fiiineste Julestrømpene? Mmm denne designeren har de Her Inne ♥ Har siklet på de ei stund ja…*sukk*

 

 

BRACKTHAW
3 Størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Har vært en merkelig dag!! Lenge siden eg har hatt en sånn en intjevettande dag! Våknet OG sto opp kl 06:00! Våknet pga en vond fing! Jepp, det er mulig, har fått noe betennelse greier ved neglen og den er VOND! Kjente da eg sto opp at hodet ikkje var helt på plass heller…Satt her en stund før eg bare flatet ut i DIb sin seng og sov til kl 12, var våken en halvtime før eg flyttet meg inn i vår seng og sov til halv 4. Er fortsatt ikkje helt i strøken så blir eg ikkje bedre ender eg nok tidlig i seng. Er nok bare kroppen sin måte å si “Slapp av” på så eg sitter bare her
i pysjen og slapper av. Har et håp om at kwellen blir noe bedre.

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg