Katta er bortskjemt…

 

Eg er 100% overbevist om at Milo (<—KATT!) er den mest bortskjemte i mils omkrets…! Den katta har oss
i sin hule hånd..ehee..pote…! Sann mine ord! Han ble født i stua vår for 11 år siden, dvs me kjenner hverandre veldig godt og snakker samme språk…selv om han mange ganger oppfører seg som en hund! “Sitt og gi labb”?? Vel…der har du katta vår! En høflig en så dan…

Det virker som om han ikke bryr seg om en fast soveplass, men ikke prøv deg på den ene reclaineren
i stua…
Der har han nemlig sitt eget alpakkateppe og INGEN setter seg der uten å bli kjeftet på! Av den grunn har eg prøvd å gi han diverse kattesenger….alle har blitt gitt videre – Overhodet ikke godkjent med andre ord…Nå har han i flere år være sengeløs bortsett fra opp til flere saueskinn i diverse kroker,
inkl i hjørnet under skrivebordet mitt. Av slike løsninger blir det mye støv i nevnte kroker…Sist me var innom Jula fant eg ei hundeseng uten luft! Forrige seng hadde luftmadrass og den var fryktelig skremmende og ha så ikke på den en gang! Dyr var den også…Jaja Denne hundesenga hadde ikke luft, men dog en tvilsom pels som han straks ble usikker på…

 

 

 

 

…eg ryddet t.o.m under skrivebordet for at han skulle få sove her akkurat når han ville…
Senga vørte han ikke et øyeblikk, selv om Dib lokket med godbiter. Han kunne til nøds stå med 2 ben opp for å rekke godbitene…! Han klare å sove inntil senga på gulvet…That`sit! Ok, eg tenkte at nå gir eg meg ikkje! Da eg ryddet boden her om dagen tømt eg et par bokser med strikketilbehør
og der fant eg et helt nytt sjal/hals i alpakka

 

 

…Luksusdyr!! Det er DET han her…Stefano D`Milo er navnet! Hvorfor eg har teppe under senga!?!
Jo, det skal eg fortelle deg: Når han går opp i seng KNITRER senga mot gulvet og han skvatt rett ut igjen…Prøvde meg frem, og et teppe tok bort lyden…ALTSÅ!! Jepp, skikkelig bortskjemt og god til å forklare/gi uttrykk for hva han liker og ikke liker…Noen ganger tror eg søren meg han snakker!!

 

 

 

ET KATTELIV

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Selvfølgelig skal vi skjemme bort dyra våre. Grei plass under skrivebordet. Er med, men har en lun hule.

    2. Vi har hatt katt tidligere, hun ble 17 år. En gang hun hoppet opp i senga til meg, så kjente jeg en flått når jeg klappet henne. Prøvde å fjerne den, men jeg lå litt forkjært og fikk bare til å bruke den ene hånden, så hun hun hoppet ned. Da satte jeg meg skikkelig opp i senga, og bare tenkte: Shiva-pus, du har en flått på deg, du må la meg fjerne den. Det gikk et par sekunder, så hoppet hun opp i senga igjen, og satt helt i ro mens jeg fjernet den. Så jeg tror dyr forstår mer enn vi tror

    3. Ganske sprøtt egentlig, katt med sengeteppe av alpakka – jeg tror aldri jeg har hatt sengeteppe, lett å skjemme bort dyr 🙈😂🥰🐰

Siste innlegg