Kjapp Kjole og Lekker Topp – Strikkeoppskrifter

Designet av Cristina Ghirlanda

 

Om du ønsker deg en lettstrikket kjole er dette en du kan gå for. Har hatt den her i bloggen før, og først i dag gikk det opp for meg at eg har en god del av det samme garnet som den er strikket i! Har ei rimelig stappet hylle med DETTE og nååå ble plutselig veien til en ny kjole såååå mye kortere- eller kjappere om du vil MoHaaa Eg elsker jo lommene da vettu, ja eg elsker gode lommer, ikkje bare noe “rett opp og ned” påsydde “lapper” om du skjønner. Det er jo en av grunnen til at eg digger Still Light mest av alle!

 

SAMMEN
Bildet over
Str fra 84 cm til 156 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Cristina Ghirlanda

 

Om du likevel syns det er noe overveldende å strikke en hel kjole har designeren også en lekker topp i samme stil 🙂 “Ja Takk begge deler” sier eg lett! Om du skulle ønske deg denne med lange ermer,
ja så finnes det selvfølgelig en Winter Pyramid 🙂

 

PYRAMID
Str fra 86 cm til 158 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

F R E D A G, og dagen før dagen….Shit ass! Klumpen i magen kan IKKJE bli større nå altså!! Off Off! Eg gruer meg mindre om eg skal på sykehuset å gjøre noe dritt….eg er nødt for å være unormal!?! Etter at eg i går kjørte forbi å så at det “teltet” slettes ikkje er et telt, men en diger hall ble eg jo ikkje mindre nervøs….! Eg har tidligere snakket om at eg er ELENDIG med å ta i mot komplimenter, det går fint her inne, men i RL blir eg jo ganske flau…Ikkje sant? Ganske unormal…! Skal høre med legen min om han har en pille eller 5 mote noe sånt!

UUUANSETT, i dag har eg FRI, fri fra alt bortsett fra meg og meg selv og Hobbyrommet! Eg skal slappe av, ferdigstille, pakke og bare gjøre meg mentalt klar for å møte The Tananger People i morgen….Herregud, men eg gruer meg!! Ja det er definivt noe galt med meg…*prøver å le*. Hadde eg hatt tenner ville eg heller gått til tannlegen å borret 15 hull….*Eg gir opp*

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg