Kjenner eg noen som…

 

….drar kjensel på disse 2 krabatene??
Mulig du husker de fra i fjor, men da så de…

 

 

 

…sånn ut! Mye mulig de er blitt sultefóret det siste året
siden de henger klistret…

 

 

 

…på kjølekapene våre!?
Inte vet jag inte!

 

 

 

 

Sannheten er at man har det ikkje mer morsomt enn hva man gjør det til selv! Disse kaninen finnes det bare 2 av i sitt slag og de bor jo som du kanskje har fått med deg i Drammen. Var litt rådløs i morgen over hva eg skulle perle da vettu, satt å bladde i bildene mine og der vettu, ja der dukka de opp og eg tenkte: Trooo om disse kan perles? Vel, alt kan jo perles så det gikk jo på et vis da 🙂 Nå spørs det bare om det er noe egnet
motmagnet i/på fjell(et) da?? Anyone?

 

Har vært en ollete dag, men nå er i allefall terrassen nesten ferdig malt så det er da noe!
Nå skal eg inn igjen på Hobbyrommet å fundere ut noen flere sprell 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg