KjøleskapsMagneter for voksne!

Reklame | Rito Garn&Hobby

Fortell meg gjerne hvor mange magneter du har på kjøleskapet ditt? 1? 10? Kanskje 100? (Går fint det på et stort kjøelskap! haha) Hva bruker du de til? Bare til pynt? Henger opp regningene med? Huskelapper? Bilder? Kan du se hvilken farge kjøleskapet er? Det å ha magneter på kjøleskapet kan altså være sååå mangt og hvis du nå egentlig forventet morsomme kamasutra figurer må eg nok skuffe deg! *humrer* SORRY! MEN, eg vil vel egentlig si at det likevel er magneter for voksne. Det er ikkje så mange små perleentusiaster som har tålmodighet nok
når figurene begynner å bli store.

 

 

 

 

Hvorfor ikkje? Magneter uten annen funksjon enn å pynte opp litt på kjøkkenet i jula 🙂 Dette er den minste Tinnsoldaten eg har, sammen med Ballerian sin ♥ Ser jo for meg at det kunne vært skikkelig kjekt med en stooor Tinnsoldate! Ja, f.eks så stor at det skille som er mellom kjøl og frys kunne vært beltet hans 🙂 Ikkje sant?
En Tinnsoldat på 186 cm hadde vært helt eventyrlig!

 

Mønster på Tinnsoldaten og Ballerina`n tilhører Anja Takacs
og du får de i boka Perlejul som du kan klikke hjem HER!

 

 

 

 

Eller, du kan lage ditt eget Juleeventyr over hele skapet! Som vanlig er det KUN din egen fantasi som begrenser deg! I dag skal det vel mye til før å sjokkere? Anbefale deg bare til å kjøre på 🙂 Eg har juksa litt i dag for eg har ikkje brukt magneter, og det er bare fordi eg ikkje helt vet hvor akkurat disse figurene skal ende opp. Da er det jo litt dumt om eg har limt på magneter. Hang de opp med litt NanoTape her og der. Det henger ekstremt godt
og tapen kan du bare rulle av etterpå, helt uten problem.

 

 

 

 

Njaaa, nå nærmer eg meg på denne Narren! Har brukt tiden på å “rette” den opp litt, dvs å flytte rundt på noen perler her og der. Syns selv den begynner å ser riktig ut, den blir jo noe høyere enn Nøtteknekkeren, men alle er jo ikkje like høye da?! Eller brede, så dette går nok fint! Må nok til med noen brett til i bredden der hvor armene skal henge ned. Kan ikkje si eg ser frem til strykinga, men satser jo på at det går helt fint 🙂

Ganske mange har spurt hvor eg fant mønsteret! Eg har ikkje funnet noe møsnter, men eg fant et relativt lite bilde og det er det eg perler etter. Når den er ferdig så skal eg ta bilder før stryking slik at det er mulig
å perle etter bildene 🙂 Legger de nok her i bloggen etter hvert.

 

Alt eg bruker av perler, brett og annet hobbynips får eg fra Rito Garn&Hobby.

 

Tenker eg bruker timene nå på ettermiddagen sammen med Narren min, og sååå skal eg spise Spekesild!! Det har eg ikkje spist siden eg var liten og er spent på om eg liker det! Strikkepinnene skal frem til kwellen 🙂

 

 

HA EN FLOTT
ETTERMIDDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Du er jaggu kreativ😄 her i huset sees det kun på hobbybilder og strikkesider.. gløden er litt borte. Kommer vel snart tilbake, håper jeg. Ha en fin fin søndag kveld. Håper fisken smakte 👍😜

Siste innlegg