Klar for beach`n?

Designet av Briana K Designs

 

En lekker lang sak dette gitt! Knalltøff nå på sommeren, rimelig luftig og sval vil eg tro? Tøff til både bukse/bluse, short og topp, men også fin til strandbruk 🙂 Om man f.eks ikkje er helt comfy med å vandre rundt i bikini/badedrakt så skal det ikkje så mye til før det føles litt bedre ut.

 

 

 

Designet av Briana K Designs

 

Du hekler den i tynt garn, typ ca 200 m/50 gr. Orginalt er den heklet i KnitPicks Comfy som er 75% bomull og 25% acryl. Du vet jo eg ikkje er glad i acryl, men akkurat til dette prosjektet er det kanskje ikkje så dumt med en dæsj? Tenker spesielt om den blir brukt til strandbruk 🙂 100% bomull kan noen ganger bli litt sprøtt og “tørt” på en måte.

 

 

 

 

Designet av Briana K Designs

 

Ja, jo…denne syns eg var lekker ♥ Bruk den til hva og hvordan du vil, hekle den i ønsket lengde om så var, men eg hadde gått all the way på lengden her – Stilig! Veldig enkel er den også i følge designeren;
2 rader som du bare gjentar – her er det absolutt rom for avslapping og kos 🙂

 

 

LONG SUMMER CROCHET DUSTER
Bildene over
Fra 89 cm til 190 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sitter å lurer på om dette skal bli en varm og bortblåst sommer? Å ja, me har hatt noen av de for å si det sånn!
Det er varmt, ofte veldig varm, men så blåser det mye og det hele tiden…Nå har det vært sånn noen dager og pga vinden er det ikkje bare bare å rigge seg til ute med noe. Eg må jo holde på med NOE, kan ikkje bare sitte der å se ut i lufta!? Men men, det er jo bedre med vind enn om valget sto mellom det og regn….Jammen har me regnet bort hele somrer også…Det er trist, veldig trist…

Nå er eg snaaart klar med dette evinnelige prosjektet mitt….først så det ut som om det gikk kjapt, så ble det litt BOM, og ting måtte gjøres på nytt, sååå ble eg ikkje helt fornøyd – Nå er det meste i boks, men eg sitter å vurderer på om noe skal gjøre på nytt!?! Eg liker best å være 100% fornøyd, kan overleve med 98%, men dette trooor eg faller under middels fornøyd…Hmmm må ta en nærmere vurdering, men alt i alt? Veldig fornøyd!
Nei man blir ikkje særlig klok av dette, men er optimistisk og trooor det blir ferdig i dag 🙂

 

 

FINN PÅ NOE GØY
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg