Klar for høsten?

Designet av Inese Iris Liepina

 

Vet`kje med deg, men eg føler at høsten er i full anmarsj?? Har vært greie temperaturen de siste dagen,
men været?? Tja…i dag er me nede på 15 gr og regn, ja og vind…Så det er bare å finne frem passende garn
å starte på en ny tilbehørsgarderobe til høsten 😀

 

LAIMA`s WRIST WARMERS
Bildet over
3 størrelser

 

 

 

 

 

Designet av Inese Iris Liepina

 

Eg burde fått strikket meg et par sånn, ja bare for å se om eg liker det liksom! Det ser jo så fint ut til passende antrekk 🙂 Garnet som er brukt er av typen fingering, altså ca 400 m pr 100 gr,
så det er det eg kaller for et delikat strikketøy

 

LAIMA`s BOOT CUFFS
Mange størrelser

 

 

* * * *

 

 

 

Altså! I dag var flaksen på min side, bare nevner det! Eg hadde alarmen på 9, men våknet halv 8, sto opp rett før 8. Det første eg gjør hver morgen er å trykke på kaffitrakteren før eg går på badet. Eg hadde nemligen GLEMT meldingen eg fikk fra Lyse forrige uke! De skulle nemligen stenge strømmen kl 08:30 pga vedlikehold. Pju! Vet ikkje hva eg skulle gjort uten morgenkaffi altså!! Anyway, eg hadde jo glemt å lade opp mobilen i går kwell, ikkje sant!? Så problemet mitt i morges var å finne en USB kabel slik at eg kunne koble opp en høytaler (<–powerbank) sånn at eg kunne koble Pc til mobil…..Alle mine mobilladere er like i begge ender.…Jadda, meeen langt om lenge ordnet det seg. Eg hadde jo slått det fra meg og satt å perlet, men men nå er eg på nett igjen likevel 😀

Planer for dagen?
Ikkje så mye, annet enn å styre i vei her på Hobbyrommet! Har forresten fått bekreftet noen flott så om ikkje lenge blir det Give Away og du kan velge og vrake hva du vil vinne 🙂 Det blir gøy! Eg har jo bursdag denne måneden og da trengs det litt gaver vettu 😀 Jadda! Men ok, eg tror denne skulpturen min trenger til oppmerksomhet i dag!

 

 

LAG DEG EN FIN DAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Jammen godt du rakk å laga deg kaffi hvertfall 😂 må jo ha det på mornings 😃 August er en fin måned å ha bursdag i 😉 😃

    2. fint og fargerikt sett ,jeg er ikke der ennå for her er det 20+ ,skyet ja men den varme luften slår mot oss når vi går ut og så venter vi barnebarn nr 10 om 3 uker så jeg har strikket en sparkebukse i sommer ,ble ferdig i går

Siste innlegg