Klar for Lørdags Kwellen?

 

Det er eg, og eg trooor eg skal klare å holde mitt eget løfte: Å få ferdig sokk nr 2!! Det er absolutt overkommelig, selv på en sokk str 45 er ikkje tåa så stor! Hmm det bør eg klare på en liten halvtime – så da er jo spørsmålet? Hva da? HVA skal eg angripe? Som eg nevnte så er det garn på vei i posten til det som skal bli mitt PåskeFerieProsjekt og det gleder eg meg til! Vil tro garnet lander her rett over helga 🙂 Siden kurven min blir tom etter sokkestrikkinga er i boks kan eg bare kaste meg over det nye med en gang 🙂 Ahaa gleder meg til det!

Hva med deg da? Sitter du der å tvinner tomler eller er det full gang med strikkepinnene? Hvis ikkje har eg et supert prosjekt til deg her….nei, eg tuller ikkje, eg syns det er helt fantastisk!!

 

 

 

 

Designet av Anastasia Kirs

 

Altså! Se på denne trio`n her da!? Noe til påske kanskje?
Ja, de kan faktisk bare bo i et lite eggeglass eller noe!

 

 

 

Designet av Anastasia Kirs

 

SEEEE! Har du sett noe sååå nydelig?? Eg har virkelig problemer med å skjønne at det er mulig å hekle så detaljert på noe sååå smått? Den er bare 2 cm i total høyde! Det er lite det!
Så ja, er du lysten på å finne frem heklenål nr 0,5mm??

 

MICRO BUNNY
Bildene over
2 cm høy!! Eller liten om du vil

 

 

 

 

 

 

 

Planen i dag var å få unna gjort noen påskekyllinger, men NOEN (*ler*) plantet en idé i hodet på meg – så da er eg i gang da vettu...Bare et lite stykke på vei og allerede er 8 plater klikket sammen! Så ja, vel….det er en mulighet for at dette kan bli stort….! Blir jo spennende å se hvordan det utvikler seg til slutt, eg har en formening, men eg har sluttet å stole på egne formeninger for de endres jo underveis hele tiden! Dette blir gøy!

Har akkurat svelget ei bakt potet så eg er i grunnen klar for resten av kwellen. Gleder meg til “Kompani Lauritzen” – Det skal bli skikkelig kjekt 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

10 kommentarer
    1. Jeg tvinner tomler, har en vond arm som jeg må vise litt hensyn. Er jo ikke gøy i det hele tatt ,men må man så må man.
      Gleder meg også til Kompani Lauritsen. Skal bli gøy.
      Nei, tror jeg skal finne frem litt sudoku og kryssord blader å kose meg med i helga.
      Ønsker deg ei riktig god helg.

    2. heldigvis tvinner jeg ikke tommeltotter ,har en nordkappkofte på gang ,en hue i kontstrikk og en vaskeklut i perlestrikk :=) så disse utrolig søte små kaninene får være til noen som liker pirkarbeid mer enn meg

    3. Jeg er på Kiwi. Etterpå må jeg rydde litt i kommentarfeltet mitt. Det har klikka litt for Kongen. Sjekk ut det innlegget mitt du delte før i dag…

      1. Ja eg har lest alle kommentarene, så langt har eg sittet på hendene hehe Hadde såååå lyst å bare skrive: OOOO MYYYY GOD! På kveruleringa hans, men eg vet jo egentlig hva han hadde svart, det hadde ikkje blitt pent… Derfor må eg bare roe ned iveren litt før eg kommer med et lite brøl… Men eg syns ikkje det er noe som bør ryddes der? Det er jo bare han som drifter ut seg selv 😉

          1. Det har nok blitt litt stille for han i hans eget kommentarfelt, men da er det jo godt at han kan besøke ditt *humrer* Bare synd at han driter seg ut, den kverna går på det samme…om igjen….om igjen…og…OM igjen! Ikkje mye selvinnsikt i den gården…ehe…bloggen der nei…synd å ødelegge noe på den måten for det kunne vært så bra…liksom…Men men, han om det!

            DU har i allefall INGENTING å stå til rette for! Det er nå sikkert og visst 🙂

    4. Stadig nye perler på brettet. Blir spennende. Her blir det liksom ikke helg. Har nå snudd døgnet og skal på natt tre nå straks. Blir litt avspist.. men men. Skal gjøre ferdig mariusen i natt…( skulle det natt til i dag å.. men da satt jeg bare med henda i fanget). Har et nytt prosjekt med på jobb.. så kanskje jeg får starta på den i løpet av natta.
      Kos deg med sokker og andre videre prosjekt. Jeg sier “god morgen” og drar på jobb😄

    5. Jeg strikker en herregenser for øyeblikket. Har ikke strikket noe i dag da, for har ikke hatt tid, og nå om kvelden ble jeg rett og slett for trøtt. Men det er kjekt å strikke noe som ikke er til meg selv også 🙂
      Og ellers blir det kos med påske når den kommer. Blir nok å strikke noe litt større enn 2 cm 😉
      Kompani Lauritzen var kjekt å se på ja 🙂
      God helg videre ♥

    6. Jeg skjønner ikke hvordan du får tid til alt , døgnet kan umulig ha nok timer for deg 😅Du har så mange baller i lufta at jeg blir helt svett , har litt dårlig samvittighet for at jeg plantet nok en ide i hodet ditt ❤

Siste innlegg