KLAR FOR NESTE HØYTID?

Designet av Suzie Johnson

Selv om det blir en noe sen Påske i år er jo Jula bak oss, ergo kan me jo faktisk allerede nå begynne å planlegge litt, ikkje det? Det er jo egentlig kun nå det er kjekt å lage noe ny Påskepynt om man skal ha noe nytt 🙂 Å du? Vettu hva det aller best er med å lage påskepynt er?? Det er egentlig INGEN fargekoder slik som det gjerne er f.eks med Jula. Bare du bruker litt sånne GLADE farger så sklir det rett inn blant kyllinger, harer og tulipaner! JuHuuu

Det å strikke EggVarmere kan gjøres på utrolig mange måter, men det må eg si; EggVarmerene på bildet over!! *DÅN* Absolutt de flotteste eg har sett! De ser liksom skikkelig proff ut + de er knallstilige!! SpeilEGG liksom *humrer* Jepp, eg blir nok å teste ut disse!! Kjekt å bruke Intarsia teknikken + det er et passe stort prosjekt å teste det ut om du ikkje har prøvd det før 🙂

 

EGG
Bildet Over
Intarsia Teknikk

 

Designet av Lene Alve

Sjekk DE deilige kompisene da?? Awwww må ha! MÅÅ HAA! Kjempegøy med sånn smått som dette, litt strikk, litt toving og til slutt litt nål og tråd! YES! Nå mangler kun Go`været for det er koseligst å sitte ute i sola å potle med sånt 🙂

 

ONNI BUNNY
Strikket/Tovet
16 cm høy

 

* * * *

Måtte bare innom et lite øyeblikk med disse småsakene her, men egentlig så er eg allerede i farta! Eller “i farta” er å skryte litt for mye…Var i grunnen ganske vrak da Ali vekket meg allerede kl 7! UMENNESKELIG å stå opp så tidlig og så langt det lar seg gjøre prøver eg jo å unngå det, men hadde ikkje noe valg i dag gitt! Egentlig fikk eg ingen legetime heller denne uka selv om eg ringte første dag de åpnet etter Nyttår! Det er nesten KNØL umulig å få time! Dama i luka på legekontoret ga meg klar beskjed om at eg burde ha ringt FØR jul, noe eg også gjorde, men å komme gjennom på telefonen der er som å vinne i Lotto!! Eg fikk jo ikkje beskjed om timen på SUS før rett før Jul og siden eg må til fastlegen minimum 7 dager før SUS timen gjorde eg mitt beste i allefall! SÅ ja, da er straffa en tidlig time og det er virkelig noe eg prøver å unngår…da er eg også avhengig av at Ali kan kjøre meg ut…Jaja satser på at eg husker tingene eg må ordne når eg er inne de få minuttene eg fikk tildelt…Om eg slipper unna med å betale bare halvparten?? Haha è du løyen eller!?!?!

Vettu ka og eg lurte litt på når me innom legen her et øyeblikk….? Du sitter inne hos legen, ok, etterpå skal du innom lab`en å ta blodprøver, dette betaler du for når du sitter inne hos legen, ok, men HVA om de på Lab`en IKKJE klarer å ta blodprøver av deg og du er nødt for å kjører til Lab`en på SUS for å ta de!? Er det da riktig at eg skal betale for noe eg ikkje fikk på legekontoret?? Dvs eg veldig mangen ganger har betalt dobbelt opp for å ta blodprøver fordi eg veeeldig ofte må til SUS fordi de ikkje får det til på legekontoret….Hmmm kom bare til å tenke på det i går…For det er så typisk at de ikkje får det til i dag og at eg må videre til SUS…Det vil forresten også si at eg må gjennom bommen ENDA en gang i rushtiden…det er dobbel pris det, 2 ganger.. Jada, de har virkelig plassert den ByBom`en RETTE ved innkjørselen til SUS…Ikkje tull en gang, men det kan me godt diskutere en annen gang…Nå bør eg bare komma meg i ei presentabel buksa eller no…og et par sokker…
Me Tastes senere 🙂

 

 

HA EN HERLIGE
FORMIDDAG

 

 

Go`klem fra ei Døgnvill Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg