Klar for Stranda?? – Hatt og Veske

Designet av Susanne Müller

 

“Bad hair day? Put on a hat!”
Seriøst? En hatt, eller noe å ha på hodet når du entrer stranda er vel noe av det viktigste? Garantert at du også har blitt litt ko-ko etter en hel dag i solsteiken, susete og litt halvsurrete. Er du tynn i manken er det nok enda mer ubehagelig. Derfor er en snaisen og lett hatt – Solhatt(?) tingen du bør hekle deg, eller kanskje til din kjære?

Hatten er heklet i RA-RA RAFFIA papir”garn”. Finner ikkje ut hvor bredt dette er.
Fant dok eg rimeligere variant som garantert kan brukes 🙂 Det liker eg!

 

 

LUCCA HAT
Bildet over
Hodeomk: 56 cm til 61 cm

 

 

 

 

 

Designet av Susanne Müller

 

Strandveske i samme type papirgarn er jo gøy! Ei strandveske bør være litt stor! Den bør i det minste kunne romme et stort badehåndklede, en termos med noe godt, ei flaske vann, solkrem og ikkje minst et strikketøy!
Da er du klar for stranda! Husk hatten!

 

SIENA BAG
En størrelse

 

 

 

* * * *

 

 

 

Skikkelig huskaldt i dag, lite som minner om verken vår eller sommer….snøen som lå over alt da eg sto opp er vekkblåst, men det er selvfølgelig meldt mer utover ettermiddagen…Jadda…Sånn er det! Er ikkje i humør til å gjøre så mye så eg vasker klær, da gjør eg noe uten å gjøre for mye haha Sitter å maler litt mellom å sette på og henge opp klær…Har funnet frem påskedukene etter mor mi, vet ikkje om eg pynter noe særlig til påske. Er noe med det når eg ikkje kan plante ute…får se. Helt ærlig tror eg ikkje de eg bor med merker særlig forskjell heller *ler*

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Flotte hatter og vesker. Men du må og huske lesestoff på stranda. Ikke det at det haster med å komme seg dit. Ligger is på vannet fremdeles her.

    2. Vet jeg må bruke hatt når solen steker på hodet, men kan ikke fordra det. Kjøpte en noe ala den heklede her for noen år siden, men den er ubrukt. Sitter heller i skygge/ halvskygge med jakka på i stedet. Vet det er tullete, men slik er det bare. Vurdert å sy en bøttehatt og øve på å bruke den et sted jeg ikke treffer på noen, men det har blitt utsatt flere ganger enn jeg vil tenke på.
      Her snør det, men det ender vel som sørpe i løpet av et døgn eller to. Ikke mye vårfølelse.
      Klem fra Liv

    3. Så fine 😀 Tror jeg må lære meg å hekle for hadde vært bra å kunne hekle seg en solhatt 🙂 Det er meldt snø i dagene fremover men etter det må jo våren komme <3 Her skal jeg pynte med påskemarsipan i alle fall 🙂 Ha ei riktig så god natt <3

Siste innlegg