Klarer du å holde deg!??

 

Hvor mange Til/Fra lapper har du snudd i løpet av desember!? Klarer du å styre deg uten så mye som å bare titte litt?? Bare litt? Pakkene som eg pakker inn har lappene tapet fast *ler* Husker ungene syns det var ganske frustrerende når de var mindre, nå trooor eg ikkje det er så mye snoking – Usikker der gitt! Mitt problem er at eg faktsik (uten overdrivelse) glemmer hva eg har pakket inn!?! Mulig eg har overdrevet litt i år, men har eg muligheten (som i år), ja da blir det extra pakker til mine…Ikkje nødvendigvis spinndyre gaver, men gaver med “ting” som likevel brukes gjennom året! Sokker f.eks, alltid en populær gave til ungene, ingen overdrivelse her heller.…ett år var Amira dønn alvorlig og sa hun ønsket seg bare sokker…Hun fikk en stappet bærepose kun med hvite sokker! Men, eg hadde ikkje hjerte til å la det bli med det, men men...

I år har eg fikser gaver fra Julenissen også, ja både Fjompenisse, Rampenissen og Fjøsnissen er representert under vårt tre, ja t.o.m Bunny er under vårt tre – Er søren ikkje rusk ser du! I tillegg har eg kjøpt gaver til meg selv, så pass syns eg at eg fortjener 🙂 Milo (<—Katta!) har også vært ganske raus i år, det er jo kos, selvfølgelig må også han få gaver….Fra Julenissen! Eg syns det er GØY med gaver og har ingen problem med å si det høyt heller 🙂 Når eg har extra så spanderer eg dette på mine nærmeste, utover i familiene er det slutt på gaver til de voksne og det syns eg er helt greit.

Måtte le litt av meg selv i kveld, eg “ryddet” litt under juletreet, tok opp en pakke og skulle kikke på lappen, den var tapet – ergo var det eg som hadde ordnet den….Men ikkje søren om eg husker HVA som er inn i! Faktisk er det veldig få pakker eg husker innholdet på…Egentlig en grei egenskap det der, blir jo extra spennende på julaften Ho Ho Ho

Oj oj…klokka er snart 02:00 og eg har liksom ikkje lyst å legge meg selv om eg bør…Vil jo ikkje sove bort disse koselige timene….POFF...så er de over og det er 1 år til neste gang, det gjelder å nyte dagene nå,
å kjenne på kosen, tenker eg ♥

Men ok; Spørsmålet er altså:
“Lurer du på pakkene?

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Har aldri snoket så mye på pakkene. Liker spenningen helt til pakkene skal åpnes. Men for et par år siden dukket det opp noen store pakker med mitt navn på en stund før jul. Jeg skjønte ikke hva det var, og følte på den sitrende spenningen jeg ikke har følt på over spennende pakker siden jeg var barn.
      Jeg liker og pakker, nesten mer å gi enn å få. Og ja det kan gjerne være noe man trenger, eller noe bare for gøy. Vi var gjennom en haug med sokker et år vi og. fordelt på utrolig mange pakker.

    2. He he, så det er ikke bare hos oss det kommer gaver fra julenissen, husnissen, fjompenissen osv. Jeg lurer ikke i pakkene, og liker best spenningen med å gi og se mottakeren åpne gaven.
      Faren med å begynne med gavene for tidlig er, som du skriver, hva har jeg i den pakken og ojsann ja har jeg gitt det og… 😂

Siste innlegg