Knalltøft, og så enkelt!

Designet av Ducathi

 

Noen ganger er selv de enkleste ting de tøffeste og fineste, ja akkurat slik er disse gryteklutene! Eg ble ganske YR da eg så de og tenkte: “Disse blir helt KONGE når alt er på plass på kjøkkenet, eg MÅ ha minst 2 slike som dette!” ASAP! Eneste greia er jo at eg bør, eller nei, eg MÅ jo strikke disse i bomull så ja….Vel, det skal eg faktisk stå i 🙂 Bare det opphenget er jo helt perfekt og ganske enkelt en galant prikk over I`en ♥ Eg har ikkje én meter med bomullsgarn i lageret mitt en gang så det må eg FAKTISK kjøpe haha Men men litt GarnShopping er jo alltid koselig. Skal eg liten runde sammen med Amira i dag så kaaanskje eg finner meg noen nøster? Da trenger eg hvitt og så må eg ha svart, grått, ja og så må eg jo faktisk avgjøre hvilken kontrastfarge me skal ha på kjøkkenet?
Når alt på kjøkkenet er ferdig blir det jo svart og grått (ja og hvite vinduskarmer da) hmm tro om eg bare må kjøre på med lime? Eller kanskje oransje? (Rett og slett la Ali få viljen sin?)

 

 

Designet av Ducathi

 

Ikkje sant disse var knalltøffe??

 

 

Designet av Ducathi

 

Ikkje bare får du oppskrift på gryteklutene, men det følger også med en oppskrift på et kjøkkenhåndklede 🙂 Orginalt brukes DETTE GARNET til begge deler her, vil tro det skulle være enkelt å finne seg noe tilsvarende på en eller annen butikk 🙂 Eg kunne f.eks tenkt meg å strikke med Safran, det syns eg er godt 🙂

 

BAKER`s TWINE
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

Da var det endelig helg – Igjen! hehe Det beste er jo at Amira og eg hentet hjem helgekosen i går så da er det ut av verden. Joda, skal handle litt for mor mi, men det er egentlig fort gjort 🙂 MÅ også få unnagjort legetimen på SUS, en liten sjekk på nyrene i ny og ne er jo greit og eg satser på at ting holder seg på et akseptabelt nivå. Det er Amira og eg som skal rundt å svinse litt, dvs etter SUS da. Skal innom KIlden en tur, det er jo forså vidt et farlig sted når eg ei stund nå har kjent et STERKT behov for en ny HverdagsKOSEpysj…MoHaaa Når me er ferdig på Kilden skal eg me en tur “rett over gata” og DET gleder eg meg faktisk til! Det er åpnet en ny butikk der, IMS,
og det er i følge Amira en kjempeflott butikk som selger mye arabisk mat. Eg har mine go`saker som eg har lyst
å handle 🙂 På veien hjem handel me for mi før det er hjem, rigge oss klar for helga,
DET inkl selvfølgelig en god dusj og på med pysj.

Eg har LENGE cravet Snitzel AV ALLE TING! For mange mange år siden pleide Ali og eg kjøpe det, men eg har ikkje sett det lenger. Jo da eg har sett svinesnitzel, men ikkje den i kylling. Når eg spør etter på butikkene kommer de frem med Kyllingpanetter, det er jo noen små runde og absolutt ikkje det eg vil. I går fant Amira de på Rema, stooore og fine i kylling/kalkun! Jepp, så nå gleder eg meg til middagen i kwell. Håper de smaker slik eg husker 🙂

 

 

LAG DEG EN FLOTT
OG GOD FREDAG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂
Faktisk kult å kunne si: “Å ja, nei eg røyker ikkje” Røykfri over 400 dager

4 kommentarer
    1. Fine grytekluter og håndkle 🙂 Jeg har sydd og heklet grytekluter, men tror ikke jeg har strikket det noen gang, så kanskje det er på tide nå 😉
      Jeg var på Kilden i går. Lenge siden jeg har vært der, men var kos å stikke innom en tur. Hadde ingen ærender, men endte opp med putetrekk og ny bukse 😉 Sånn kan det gå 🙂
      Kos deg og nyt dagen ♥

    2. Kjempefine grytekluter.
      Var innom IMS igår.Kjempeflott butikk.Handlet masse deilige grønnsaker,krydder og sorte oliven.Nam,nam!
      Ønsker deg ei flott helg med koselig strikk.

Siste innlegg