Kok deg en kopp te og bare nyt HØSTEN!

Designet av Katrin Schneider

 

Du? Denne her er jo helt perfekt! En skikkelig romslig, lett, lekker og herlig (kose)genser! Hvis du tar utgangspunkt i strikkefastheten er det mye forskjellig garn du kan bruke, MEN, når en genser er så oversized som denne er det lurt å bruke ca det samme garnet som orginalen, det handler også om uttrykket genseren har. Denne er strikket
i et veldig tynt mohairgarn + en tynn tråd med silke. Dette blir så mykt og lett at gensere henger fint ned langs kroppen. Bruker du der i mot et “vanlig” ullgarn vil ikkje genseren blir noe særlig større, men du vil oppleve at den kanskje blir klumpete – Ja den kan med det “riktige” garnet får deg til å ligne på SvampeBob *ler*
Så ja, du vil trenge et garn som vil “henge” litt ned langs kroppen 🙂

 

 

 

Designet av Katrin Schneider

 

Tror den må inn på en av mine “To-Do” lister, eneste endringen eg måtte prøvd meg på var å minke litt på den
V-åpningen…Ikkje behagelig om den skulle komme for langt ut på skuldrene. Blir fryktelig irriterende om man må gå å dra den opp hele tiden, men utover det? En helt perfekt og deilig genser, surr deg godt inn i den, ta på deg noen gode ullsokker litt sånn over kosebuksa, ta med deg tekoppen og sett deg på trammen
og nyt sola som snart svinger over i høstmodus 🙂

 

CAMBITO
Bildene over
Overvidde fra 139 cm til 179 cm
Oversized

 

 

* * * *

 

 

Tro om eg ikkje skal gå litt ut å nyte sola i dag? Hmm er så redd for at HVIS været snur så kan det jo nesten regne og blåse helt til jul!! Å joda, det har skjedd før. Eg har jo som du vet en haug med lyng som skal plantes, vurderer om eg bare skal få det gjort! Blir nok litt jobb for me har flere kasser som det må renskes ut av først….I fjor bare tapet eg alle de kassen før vinteren, et litt trist syn, men det var jo deilig i vår da når de under plastikken var klar for nye planter. Vurderer også å bare skrellet ut av grønnsakkassen, blir nok lite og ingeting utav siste runde med reddiker og neper – Neste år vil eg ha et form for tak over der.

Men men, eg får begynne å bevege meg og se hva som skjer.
Kanskje eg bare deiser baklengs ned i stolen igjen og blir sittende!? Ikkje godt å si 🙂

Siste mulighet for å delta i begge Give Away`n som er på bloggen er i dag!
Vinn Workshop på det perfekte strikkeplagget HER INNE,
eller, vinn Gavekort på 1000 kr (2 vinnere) hos Poster Store HER INNE!

 

 

LAG DEG EN FLOTT
LØRDAG OG NYT`an

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg